تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر:
خط تولید پمپ‌های‌آبی کشاورزی به خرمشهر منتقل‌می‌شود
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از انتقال خط تولید و ساخت پمپ های آبی کشاورزی به این شهرستان خبر داد
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از انتقال خط تولید و ساخت پمپ های آبی کشاورزی به این شهرستان خبر داد.

عبدالله سامری اظهار کرد: موضوع به توافق رسیدن با شرکتی در زمینه ساخت پمپ های آبی برای کشاورزی در حال پیگیری است و قرار شده شرکت پیمانکار اجرای این طرح، برای بهره مندی از مزایا و معافیت های اقتصادی و گمرکی خط تولید این شرکت را به خرمشهر منتقل کند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه این موضوع به نحوی با وزارت نیرو در ارتباط است آخرین نامه در این خصوص به رئیس سازمان بهینه سازی مصرف سوخت نوشته شده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین خبر از شراکت یک شرکت ایتالیایی برای راه اندازی پالایشگاه دوم خوزستان داد و گفت: دوشنبه هفته آینده نشستی را با وزیر نفت خواهم داشت و قرار است یک هولدینگ ایتالیایی که در زمینه نفت فعالیت می کند در پالایشگاه دوم خوزستان که در جاده آبادان اهواز است شرکت کرده و امیدواریم این پالایشگاه مرکز اشتغال بزرگی در این زمینه تبدیل شود.

سامری، سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی طرح توسعه را دیگر اقدام در راستای ایجاد زمینه اشتغال زایی در شهرستان دانست و افزود: با سرمایه گذاری خرمشهری نیز در بخش کشاورزی و برای معامله زمین های طرح توسعه به وسعت دو هزار و ۷۰۰ متر و در کنار راهور جاده اهواز خرمشهر است مذاکراتی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های زراعی همچون تعبیه زهکش ها در این زمین انجام شده است، گفت: این زمین ۱۵ سال در تملک شرکت توسعه بوده اما در این مدت کاری در آن انجام نشده و مبلغی معادل ۱۶ میلیارد تومان به بانک کشاورزی بدهی دارد.

سامری در ادامه، از رایزنی با بانک کشاورزی برای رفع مشکل خبر داد و گفت: از بانک کشاورزی استان خوزستان خواسته شده است با اقساط بندی کردن بدهی خود و یا عدم دریافت آن تا زمان انجام کشت اول توسط سرمایه گذار این مشکل را رفع کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز خبر از رفع مشکل بدهکاری و توسعه شرکت رینگ سایپا خرمشهر و فراهم سازی زیرساخت های اشتغال در این شهرستان خبر داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار