تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش ووشوکاران خوزستانی در تورنمنت گرجستان
ووشوکاران خوزستانی که در قالب تیم کمیته شائولین‎چوان کشورمان در تورنمنت بین‎المللی گرجستان شرکت کرده بودند، چندین مدال رنگارنگ را ازآن خود کردند
ووشوکاران خوزستانی که در قالب تیم کمیته شائولین‎چوان کشورمان در تورنمنت بین‎المللی گرجستان شرکت کرده بودند، چندین مدال رنگارنگ را ازآن خود کردند.

محمدعلی عسکری‎فر، دبیر هیات ووشو استان اظهار کرد: این پیکارها با حضور تیم‎هایی از قزاقستان، بلغارستان، ترکمنستان، ایران، اوکراین، لیتوانی و ترکیه به مدت دو روز برگزار شد.

وی با اشاره به مدال‎آوران خوزستانی این مسابقات، عنوان کرد: در بخش تالو آیدین نظری صاحب سه مدال طلا شد، روزبه راشدی به یک نشان طلا و یک نقره دست یافت، احسان شهرویی صاحب یک گردن‎آویز طلا شد، رضا باباخانی دو نقره به دست آورد و رضا گوشه‎ای نیز به یک نقره و یک برنز دست یافت.

دبیر هیات ووشو خوزستان افزود: در بخش ساندا نیز از استان، عبدالرحیم شایع‎زاده و مجتبی سارابیگی هر کدام یک طلا کسب کردند و مسلم خنفری و آرمین عظیمی هم به ترتیب به یک مدال نقره و یک برنز نائل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات، نماینده ایران که در ترکیب خود از استان‎های مختلف کشور نماینده داشت، در مجموع با کسب 36 مدال رنگارنگ شامل 15 طلا، 11 نقره و 10 برنز به کار خود خاتمه داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار