تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: عمران‌زاده با باشگاه نفت آبادان طرف حساب است
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: طرف حساب عمران زاده باشگاه نفت آبادان است و باید دید آیا باشگاه به او رضایت نامه می دهد که به تیم خونه به خونه بپوندد یا خیر
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: طرف حساب عمران زاده باشگاه نفت آبادان است و باید دید آیا باشگاه به او رضایت نامه می دهد که به تیم خونه به خونه بپوندد یا خیر.

نادر دست‌نشان در خصوص توافق حنیف عمران زاده با باشگاه خونه به خونه بابل، اظهار کرد: من هم شنیده ام که او با این تیم به توافق رسیده است ولی او با باشگاه ما قرارداد دارد و طرف حساب او، باشگاه نفت آبادان است و باید دید آیا به او رضایت نامه می دهد که به تیم خونه به خونه برود یا خیر.

وی افزود: زمانی که عمران زاده را جذب کردیم روی این بازیکن و برای خط دفاعی تیم حساب کردیم و با انصراف او از حضور در تیم ما، در برنامه مان اختلال به وجود می آید. به هر حال به هر دلیلی او از آمدن به تیم ما پشیمان شد و طی مصاحبه و نه به خود ما، اعلام انصراف کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: در هر صورت با این کار، ما در برنامه مان با مشکل مواجه می شویم و تاکنون هم دفاع جانشین جذب نکرده ایم. ما قصد جذب دو مدافع را داشتیم که با آمدن عمران زاده، جذب آنها لغو شد.

وی بیان کرد: اگر رفتن عمران زاده قطعی شد، به فکر جایگزین هستیم. به هر حال این مسایل مربوط به باشگاه می شود و باشگاه هم مصمم است که عمران زاده برگردد.

دست نشان در خصوص بازیکنان خارجی این تیم گفت: فردا (پنج شنبه) قرار است بازیکن نیجریه ای و بازیکن کره ای به ایران بیایند. ضمن اینکه فیلم بازی مهاجم ارگوئه ای که در کوپه آمریکا هم بازی کرده است، به دست ما رسید و آن را بررسی و تایید کردیم و با توجه به این که مهاجم خارجی قبلی نیامد، اکنون باشگاه در حال رایزنی برای جذب این بازیکن است.

وی در خصوص جذب مهرداد کفشگری و همچنین فرشاد فرجی، بازیکن زیر 22 سال تیم راه آهن هم عنوان کرد: این دو بازیکن به همراه مدیر برنامه های شان در تمرین ما در اردوی مازندران حاضر شدند و صحبت هایی با یکدیگر داشتیم و نام این دو را هم در لیست بازیکنان مورد نظرمان قرار دادیم و به باشگاه هم اعلام کردیم. من پیش از این نیز در خط هافبک علاوه بر کفشگری، نام علی عزتی، اکبر صادقی و ایمان مبعلی را هم به باشگاه داده بودم. به هر حال قرار است از بین این چهار نفر، یک نفر ما را همراهی کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار