تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی خوزستان:
برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۷۰ نقطه از خوزستان
روز جمعه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۳۹۵ همزمان با سراسر کشور در بیش از ۷۰ نقطه از استان خوزستان راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس برگرار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: روز جمعه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۳۹۵ همزمان با سراسر کشور در بیش از ۷۰ نقطه از استان خوزستان راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس برگرار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف‌الله سپهر با بیان اینکه روزه‌داری در هوای گرم خوزستان یک جهاد بزرگی برای مبارزه با نفس است، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اسلام، روز احیای قبله نخست مسمانان و دفاع از حقوق مردم مظلوم و فراموش نشده فلسطین است.

وی افزود: روز قدس روزی است که امام راحل (ره) در دفاع از حقوق فلسطین و قبله نخست مسلمانان جهان آن‌ را احیا و به دنبال آن جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به یاد مردم این سرزمین مظلوم نامگذاری کردند تا عبادت بزرگ روزه‌داری که مبارزه با نفس شیطانی است از بیرون نیز با برائت جستن از کشورهای صهیونیسم ازجمله آمریکا و اسرائیل تکمیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: باید در عیار مسلمانی هر فردی که بدون داشتن عذر موجه در روز جهانی قدس شریف فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل ، حامیان و مستشاران رژیم غاصب اسرائیل را سر ندهد، شک کرد زیرا مسلمانان در هر نقطه ای از جهان که باشند با یکدیگر برادر هستند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس در کشور ایران اسلامی از اهمیت به سزایی برخوردار است، گفت: روز جمعه مورخ 11 تیرماه 1395 همزمان با سراسر کشور در بیش از 70 نقطه از استان خوزستان راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

سپهر افزود:  راهپیمایی روز جهانی قدس در  کلانشهر اهواز نیز راس ساعت 11 صبح با حضور شهروندان اهوازی و با سردادن شعارهای آهنین و کوبنده مرگ بر استکبار از مقابل مسجد آیت‌الله موسوی جزایری واقع در بازار بزرگ امام خمینی (ره) به سمت مصلی مهدیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت: سخنرانی آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله موسوی جزایری از دیگر برنامه‌های این روز بزرگ است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار