تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید فرماندار رامشیر برنگاه اجتماعی و فرهنگی به مسئله مبارزه با مواد مخدر
فرماندار رامشیر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بر نگاه اجتماعی و فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه به مسئله مبارزه با مواد مخدرتاکید کرد
خوزنیوز: صبح روز چهارشنبه چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست سعید فیوضی فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای  هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در برگزاری برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: نگاه اجتماعی و فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه به مسئله مبارزه با مواد مخدر در شرایط فعلی یکی از راه حل هایی است که می توان در سایه آن شاهد کاهش و کنترل اعتیاد در جامعه باشیم.

سعید فیوضی با اشاره به کاهش سن اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی به ویژه دستگاههای فرهنگی باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند و تلاش بسیاری در کنترل و مهار این معضل اجتماعی داشته باشند و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل سرهنگ بارستی فرمانده انتظامی شهرستان مطالبی را در خصوص  امر مبارزه با مواد مخدر عنوان داشتند و خواستار همکاری  همگانی در امر شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان شدند. همچنین دکتر نورس مسئول مرکز ترک اعتیاد ثامن رامشیر گزارشی از عملکرد این مرکز در سال گذشته ارائه نمودند و اظهار داشتند از ابتدای سال گذشته 219 نفر تحت درمان ترک اعتیاد قرار گرفتند که از این تعداد 58 نفر به طور کامل درمان شدند و درمان آنها خاتمه یافت و 161 نفر دیگر در حال طی کردن مراحل  درمانی خود می باشند.
:
:
:
آخرین اخبار