تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد شهرستان شوش:
خیر شوشی ۳۰ راس گوسفند اهدا کرد
یک خیر اهل شهر الوان (عبدالخان) شهرستان شوش تعداد ۳۰ رأس گوسفند را اهدا کرد
مدیر کمیته امداد شهرستان شوش گفت: یک خیر اهل شهر الوان (عبدالخان) شهرستان شوش تعداد ۳۰ رأس گوسفند را اهدا کرد.

صادق ساعدی اظهار کرد: یک خیر اهل شهر الوان (عبدالخان) شهرستان شوش تعداد ۳۰ رأس گوسفند را با نیت کمک به ایتام و نیازمندان اهدا کرد.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون در قالب طرح اکرام ایتام ۱۷ حامی جدید را برای ۲۰ یتیم جذب کردیم. همچنین در قالب طرح محسنین چهار حامی جدید برای چهار فرزند به تعداد حامیان قبلی افزوده شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شوش تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد ۳۲۴  بسته مواد غذایی و خوراکی تحت عنوان (همیان مولا) بین خانواده های تحت پوشش توزیع شد. ارزش ریالی این بسته های غذایی ۱۶۲ میلیون ریال برآورد شده است.

ساعدی بیان کرد: ۲۴ میلیون و ۱۶ هزار ریال نیز در قالب سایر کمک ها تاکنون طی ماه رمضان به خانواده های تحت پوشش کمک کرده ایم.

وی عنوان کرد: طرح مفتاح الجنه (دیدار و سرکشی از خانواده های تحت پوشش) نیز در ماه مبارک رمضان در این شهرستان اجرا شد. با حضور مسئولان پنج خانواده را مورد سرکشی قرار داده و مبلغ ۴۰ میلیون ریال نیز به آنها مساعدت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شوش ادامه داد: تعداد ۱۱ خانوار را با حضور خیران سرکشی کردیم که مبلغ ۳۲ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال به آنها مساعدت شد.

ساعدی در ارتباط با طرح اطعام هم گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون یک هزار و ۵۵۰ پرس غذای گرم با ارزش ریالی ۱۵۵ میلیون ریال توزیع شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار