تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
سازمان‌بنادر ۵۰ درصد هزینه برق‌دارشدن بندرشادگان را بدهد
سازمان بنادر باید ۵۰ درصد هزینه برق دار شدن بندر شادگان را بدهد چون بحث اشتغال در این بندر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
استاندار خوزستان گفت: سازمان بنادر باید ۵۰ درصد هزینه برق دار شدن بندر شادگان را بدهد چون بحث اشتغال در این بندر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

غلامرضا شریعتی در حاشیه حضور در شادگان به موضوع تغییر کاربری پارک شهر به بازارچه اشاره کرد و اظهار داشت: با تغییر کاربری فضای سبز به هر چیز دیگری مخالفم. باید تا می توانیم همه چیز را به فضای سبز تبدیل کنیم و اصلا نباید کاربری فضای سبز را برای هیچ چیزی تغییر داد و به شدت با این مسئله مخالفت خواهم کرد.

وی افزود: یک مکانی را برای راه اندازی بازارچه به منظور به فروش رساندن کالا در خود شادگان تعیین و شهرداری هم زیرساخت هایش را تأمین کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: سازمان بنادر باید ۵۰ درصد هزینه برق دار شدن بندر شادگان را بدهد چون بحث اشتغال در این بندر از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و بنابراین باید همکاری لازم را داشته باشند. مابقی هزینه را نیز استانداری همکاری و تأمین خواهد کرد.

شریعتی در خصوص مصوبه شورای امنیت کشور که بالاتر از موتور قایق ۴۵ نباید به دریا بروند و تفویض این اختیار به شورای تأمین استان ها عنوان کرد: در صورت نبود مشکل و کارشناسی بودن، این مجوز را صادر خواهم کرد.

وی در پایان بیان کرد: دوشنبه هفته آتی با گمرک کشور جلسه خواهم داشت که حتما مشکلات بندر شادگان را مطرح کرده و بحث راه اندازی سیستم الکترونیک ثبت اظهارنامه را نیز با همکاری مدیرکل بنادر استان حل و موانع را رفع می کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار