تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: برای جذب 3 بازیکن تلاش می‌کنیم/ تغییر برنامه لیگ برتر باعث شد دچار مشکل شویم
سرمربی تیم فولاد خوزستان از تلاش این باشگاه برای جذب 3 بازیکن خبر داد.
 نعیم سعداوی درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: برگزاری اردوی دوم تیم با اضافه شدن عبدالله کرمی و ماتیاس چاگو به جمع ما آغاز شد. در روزهای اخیر با استفاده از امکانات بسیار خوب کمپ محل اقامت تیم، تمرین های بسیار خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: شاهد روند صعودی کیفیت کار اعضای تیم هستیم و با همدلی و پشتکاری که در اردو حاکم شده قصد داریم تا آخرین روز از فرجه تعطیلات پیش از شروع لیگ برای بالابردن آمادگی‌مان تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به نیاز تیم به تقویت، گفت: هرچند که از بازیکنان باتجربه، باکیفیت و بااستعدادی بهره می‌بریم اما برای حضوری قدرتمند در مسابقات در 3 پست، برنامه جذب بازیکن داریم. برای تحقق این امر رایزنی‌هایی با گزینه‌های مد نظر انجام داده‌ایم و با سرانجام رساندن این کار در روزهای آینده با یک فولاد تقویت شده راهی لیگ شانزدهم می‌شویم.

سعداوی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای دیگر برای تقویت تیم برپایی اردوهای تدارکاتی بود که با حمایت‌های صورت گرفته از سوی باشگاه استفاده حداکثری از وقت‌مان را انجام دادیم، تاکنون 3 بازی برگزار شده و هدفمان این است که بعد از دیدار با سایپا حداقل 3 بازی دیگر در اهواز و در اردوی سوم انجام دهیم.

وی در پایان به تغییر برنامه لیگ برتر اشاره کرد و گفت: اصل برنامه‌ریزی همه تیم‌های فوتبال در بحث آماده‌سازی، مقوله زمان است و وقتی که زمان دچار تغییر شود، همه برنامه‌ها دستخوش تغییر می‌شوند. با توجه به تغییرات صورت گرفته در برنامه شروع بازی‌ها مجبور شدیم که برنامه اردوی کرج را دوباره تغییر داده و علاوه بر تحمیل شدن هزینه‌های اضافه این تغییرات به باشگاه، از نظر برنامه زمانی هم دچار مشکل شویم.
:
:
:
آخرین اخبار