تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در شوش/ تکمیلی
درگیری بین اعضای 2 خانواده در یکی از مناطق شهر شوش در شمال استان خوزستان تعدادی مصدوم بر جای گذاشت. در این درگیری تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان های شوش با اسلحه شکاری به جان یکدیگر افتادند.

 تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان های شوش با اسلحه شکاری به جان یکدیگر افتادند.

 تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهرستان شوش با اسلحه شکاری به جان هم افتادند.

یک شاهد عینی در این زمینه گفت:این افراد در یکی از چایخانه های سطح شهر بودند که ناگهان یکی از آنها با اسلحه شکاری به طرف چند جوان شلیک کرد.

این شاهد عینی در ادامه افزود:بیش از ده جوان در این تیراندازی زخمی شده است.

ببه گزارش صبح شوش این افراداختلافاتی شخصی در روزهای گذشته داشته اند که این مساله موجب شد تا دوباره با درگیر شوند.

گفتنی است  زخمی های این حادثه به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شده اند و تاکنون خبری از وضعیت این افراد منتشر نشده است.

 این درگیری تعدادی مصدوم بر جای گذاشت

  دادستان عمومی و انقلاب شوش روز جمعه گفت:در این درگیری که حوالی ساعت 3:30 دقیقه بامداد روز جمعه در خیابان مقداد در مرکز شهر شوش اتفاق افتاد تعدادی با تفنگ ساچمه ای مصدوم شدند.

مصطفی نظری افزود:سه تن از مصدومان این درگیری در بیمارستان تحت درمان بوده و تعدادی دیگر که به طور سطحی مصدوم شده اند نیز سرپایی مداوا شده و نیاز به بستری نداشته اند.

وی با بیان اینکه عوامل این درگیری شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند افزود: عوامل اصلی این درگیری 2 نفر بوده که یکی از آنان دستگیر شده و نفر دیگر که از افراد سابقه دار و دارای محکومیت قضایی و تحت تعقیب می باشد متواری است.

دادستان عمومی و انقلاب شوش اظهار کرد:فرد سابقه دار که متواری است روز گذشته نیز در درگیری در این رابطه مصدوم شده و برای درمان به بیمارستان دزفول اعزام گردید که از بیمارستان متواری شده است.

نظری در ادامه به ایرنا گفت: علت این درگیری برخی اختلافات خانوادگی بوده که از سوی نیروی انتظامی در دست پیگیری است ضمن اینکه عوامل این درگیری شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند.

وی اظهار کرد:پرونده این نزاع و درگیری از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت در دست پیگیری است تا با عوامل آن به شدت برخورد شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش هشدار داد برخورد دستگاه قضایی با عوامل ناامنی و مخل نظم و امنیت قاطع و بدون گذشت می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار