تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی باشکوه روز قدس در دیار دفاع مقدس؛
"لبیک خوزستانی‌ها به امام (ره)"با زبان روزه در گرما ‌۵۰ درجه‌
ده‌ها هزار تن از مردم روزه دار خوزستان امروز در گرمای بیش از ۵۰ درجه این روزها در خوزستان به خیابان‌ها آمدند و راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.
 ده‌ها هزار تن از مردم روزه دار خوزستان امروز در گرمای بیش از 50 درجه این روزها در خوزستان به خیابان‌ها آمدند تا ظلم رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند.

مراسم راهپیمایی روز قدس - بوشهر

حضور همه اقشار مردم خوزستان از پیر و جوان تا مرد و زن در روز قدس امسال با شعارهای انقلابی به ویژه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل صحنه‌های ارزشمندی از لبیک خوزستانی‌ها به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری خلق کرد.

بیش از 70 شهر و روستا در استان خوزستان امسال شاهد برگزاری راهپیمایی دشمن شکن روز قدس بود که در بسیاری از شهرها از جمله مرکز استان گرمای هوا به شکل شدیدی وجود داشت.

مسئولان و علمای استان نیز همگام با مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.

جوانان انقلابی خوزستانی در همه شهرها پرچم رژیم اشغاگر قدس و آدمک‌های مسئولان این رژیم کودک کش را به آتش کشاندند تا حمایت خود را از مظلومان در سراسر جهان به ویژه برادران و خواهران مسلمان فلسطینی اعلام کنند.

امام جمعه هفتگل: روز قدس روز وحدت و انسجام ملت‌های آزادی‌خواه سراسر عالم است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیلی پیربلوط اظهار داشت: ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌جوی جهان به ویژه ملت‌های مسلمان و شیعیان سراسر دنیا امروز از خانه‌های خود بیرون می‌آیند و فریاد آزادی قدس شریف را سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: امت‌های آزادی‌خواه سراسر عالم در راهپیمایی باشکوه روز قدس وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند و بار دیگر این شکوه و عظمت را به رخ همگان می‌کشند.

امام جمعه هفتگل گفت: اقشار مختلف مردم ایران نیز در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را به‌نمایش می‌گذارند و به دنیا ثابت می‌کنند که هنوز هم پشتیبان مردم مظلوم و بی‌دفاع سرزمین اشغال شده فلسطین هستند و این روند را همچنان ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه در روز قدس ملت‌های آزاده به حکومت‌های خائن منطقه هشدار می‌دهند تا دست از همسویی، همراهی با رژیم غاصب صهیونیست و حمایت از این جرثومه فساد بردارند، بیان کرد: در این روز خروشی از اراده و باورهای حقیقی انسان‌های آزاده از سراسر جهان به صحنه می‌آید و فریاد نابودی صهیونیسم جهانی را سر می‌دهند.

مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دزفولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
50درجه یا 65 درجه.....
:
:
:
آخرین اخبار