تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۰۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
انقلاب اسلامی، اسرائیل را در موضع انفعال قرار داده است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه همه مسلمانان عالم یکپارچه و با وحدت در روز قدس باید بر سر ظالم فریاد بکشند تا اینکه اسراییل و اربابانش سقوط کنند، گفت: آنچه که اینها را زمینگیر کرده است انقلاب اسلامی خمینی کبیر بوده است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه همه مسلمانان عالم یکپارچه و با وحدت در روز قدس باید بر سر ظالم فریاد بکشند تا اینکه اسراییل و اربابانش سقوط کنند، گفت: آنچه که اینها را زمینگیر کرده است انقلاب اسلامی خمینی کبیر بوده است.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز به حضور پرشور در روز قدس اشاره و اظهار کرد: فطریه از سوی فرد مسلمان باید تا پس از نماز ظهر پرداخته شود.

وی با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران گفت: این جنایت آشکاری از سوی آمریکا بود که تاکنون نیز تلخی آن در اذهان مانده است و آمریکا هیچ عذرخواهی نکرد. بنابراین آمریکا را راس ناقضان حقوق بشر می دانیم.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: همچنین آمریکایی ها جنایت دیگری را در حق ایران مرتکب شد و آن مسدود کردن ۲ میلیارد دلار از دارایی های ایران است. در کلام امام راحل از حقوق بشر آمریکایی بشر به دو دسته ظالم و مظلوم تقسیم می شود که آنها از ظالم حمایت می کنند و مظلوم را سرکوب می کنند. همانگونه که اسراییل را حمایت و فلسطین را سرکوب می کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه این روزها مصادف با سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی است، عنوان کرد: ایشان از یاران باوفا، بابصیرت و فداکار امام راحل بودند.

وی با اشاره به اینکه محکوم کردن ظالم و پشتیبانی از مظلوم با زبان روزه را خداوند از همه مردم قبول کند، افزود: روز قدس همان است که امام خمینی(ره) درباره آن فرمود: «روز قدس روز اسلام و وحدت مسلمانان است.» همه مسلمانان عالم یکپارچه و با وحدت در این روز باید بر سر ظالم فریاد بکشند تا اینکه اسراییل و اربابانش سقوط کنند.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: ما در جمهوری اسلامی ایران در کنار دوستان خود عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین هستیم و خواهیم ماند. پیامی که از این راهپیمایی به دست می آید آن است که ما از استکبار نمی ترسیم و در نهایت جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد چراکه امام راحل بشارت داد که یک روز اسلام سنگرهای دنیا را فتح خواهد کرد. مردم دنیا تصور نکنند که جنایات اسراییل تمام شده بلکه همه دنیا باید بدانند که سیاست اسراییل سیاست قتل، شکنجه، حبس، تخریب خانه ها است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: آنچه که اینها را زمینگیر کرده است انقلاب اسلامی خمینی کبیر بوده است و اکنون در موضع انفعال قرار گرفته اند. به آمریکا ثابت شده است که سیاست ها و تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای اسلام را به پیروزی خواهد رساند.

وی بیان کرد: ما نزدیکی روابط آنکارا و تل آویو را محکوم می کنیم؛ سیاست عادی سازی روابط با تل آویو از سوی اردوغان راه به جایی نمی برد.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم از سوی بحرین گفت: ما این جنایات وحشتناک را محکوم می کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار