تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هجدهمین شب برنامه«شیدایی»
داستان یک ازدواج کاملا ورزشی در برنامه«شیدایی»
هجدهمین قسمت برنامه «شیدایی» با حضور مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم فولاد خوزستان و همسرش نیلوفر حجتی بازیکن تیم والیبال بانوان ایران، پنجشنبه شب از شبکه دو سیما پخش شد.
هجدهمین قسمت برنامه «شیدایی» شب گذشته میزبان زوج ورزشکار مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان و نیلوفر حجتی بازیکن تیم ملی والیبال بانوان کشورمان بود.

حجتی در گفت‌وگو با عبدالله روا به زندگی مشترک خود با طهماسبی اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت‌های ما در ازدواج این است که از جنس هم هستیم و شرایط یکدیگر را از همان ابتدا می‌دانستیم به خاطر همین درک خوبی از هم داریم و کنار می آییم.

ازدواجی که زندگی زوج ورزشکار را سامان داد

مهرداد طهماسبی گفت: نقطه قوت زندگی ما، درک متقابلمان از زندگی‌ است چون شرایط سختی داریم و خیلی اوقات از هم دوریم، در اهواز مشغول بازی هستم و همسرم هم بیشتر در تهران یا در اردوست.

وی ادامه داد: بعد از ازدواجم این توفیق را هم پیدا کردم که در تیمی لیگ برتری بازی کنم؛ زندگی مشترک احساس مسئولیت، هدف و ساختاری منظم به انسان می‌دهد که موجب می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشیم و از اینکه احساس مسئولیت در قبال یک خانواده پیدا کنیم، باید کاری کنیم که در زندگی و حرفه شغلی به موفقیت بیشتری برسیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: امیدوارم 20 سال دیگر همین اخلاق و رویه را در زندگی مشترک داشته باشیم، از خداوند دو فرزند خوب و سالم می‌خواهیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد البته اجازه نمی دهیم سمت فوتبال بیایند.

خانم حجتی نیز نظر همسرش را تایید کرد و گفت: از خداوند آینده روشنی را برای زندگی مشترکم با مهرداد درخواست می‌کنم؛ ما مکمل یکدیگر هستیم، همسرم صبور و منطقی است و هر مشکلی هم به وجود می آید با کمک هم آن را حل می کنیم.

وی ادامه داد: هر سال که می‌گذرد دوست دارم نقش ورزش حرفه‌ای را در زندگی‌ام کاهش دهم و بیشتر به خانواده‌ام بپردازم و کنار همسرم باشم، شاید به تدریج اردوهای ملی را کنار بگذارم ولی به دلیل علاقه‌ای که خودم دارم و اصرار همسر و خانواده‌ام، لیگ برتر را ادامه می‌دهم.

مهرداد طهماسبی در ادامه در مورد نحوه آشنایی و ازدواجش گفت: در محیطی ورزشی با هم آشنا شدیم، موقع مراسم عروسی همسرم در اردو بود و همان یک روز را مرخصی گرفت تا عروسی کنیم، در واقع مثل دو نفر مهمان وارد مراسم شدیم و همه بار به دوش خانواده‌هایمان بود.

وی خاطرنشان کرد: هر جا در زندگی مشترک به مشکل برخوردیم سعی کرده‌ایم با صحبت و گفت‌وگو آن را حل کنیم و کار به اختلاف کشیده نشود.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه فعالیت حرفه‌ای در سطح لیگ برتر مشکلات خاص خودش را دارد گفت: از همه کسانی که در مراحل مختلف به من کمک کردند تا به این جایگاه برسم تشکر می‌کنم.

 حجتی هم برای همه جوانان ایرانی آرزوی خوشبختی کرد و افزود: امیدوارم کانون همه خانواده‌های ایرانی گرم و صمیمی باشد.

ورزشکاری که خودش را مدیون امام رضا(ع) می‌داند

بخش بعدی این برنامه به آیتم «ساعت صفر عاشقی» اختصاص داشت و محمد نبهان تهیه‌کننده شیدایی به گفت‌وگو با مهدی آراسته قهرمان پاور لیفتینگ کشورمان پرداخت.
این ورزشکار با اخلاق کشورمان، چهار مدال رنگارنگ خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که فلسفه این کار چه بوده گفت: سال 1384 کمی مانده به مسابقات آسیب دیدم و مجبور به جراحی دیسک کمر شدم، این در حالی بود که یک سال پیش از آن مدال طلا کسب کرده بودم، تمام آرزوهایم فرو ریخت و گمان کردم در اوج جوانی دچار مشکلی شده‌ام که نمی‌توانم ادامه بدهم.

آراسته افزود: همان روزهایی که در بیمارستان بودم با خداوند عهد بستم و امام رضا(ع) را واسطه قرار دادم؛ سال بعد موفق شدم رکورد آسیا را بزنم و عناوین مختلفی به دست بیاورم در حالیکه به من گفته بودند دیگر توانایی ورزش حرفه‌ای نخواهم داشت.

قهرمان پاور لیفتینگ کشورمان با بیان اینکه خودم را مدیون و بدهکار امام رضا(ع) می‌دانم خاطرنشان کرد: دلیل اهدای مدال‌هایم به موزه آستان قدس رضوی همین مسئله بود.
وی ادامه داد: توسل نوعی شناخت است، اگر معرفت و شناخت آدمی قوی باشد می‌تواند از آن استفاده کند ولی اگر به این مرحله نرسد، تصمیم‌گیری یا صحبت کردن در مورد مسئله‌ای همچون توسل سخت است.

آراسته خاطرنشان کرد: اگر زمان امام رضا(ع) حضور داشتم و قرار بود مدال‌هایم را تقدیم ایشان کنم می‌گفتم این مدال‌ها و افتخارات پیشکش مهربانی‌هایتان.

وی با بیان اینکه تأهل، زندگی انسان را هدفمند می‌کند گفت: 12 سال پیش ازدواج کردم و بعد از آن بود که نخستین مدال قهرمانی‌ام را به دست آوردم.

تندیس شیدایی هجدهمین شیدایی در پایان برنامه توسط نبهان به این قهرمان کشورمان اهدا شد.

همچنین در این برنامه عمران طاهری خواننده جوان کشورمان به اجرای قطعاتی با حال و هوای موسیقی جنوبی پرداخت.

«شیدایی» ویژه برنامه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان است که هر شب بعد از گفت وگوی خبری به روی آنتن می رود و موضوع اخلاق و ازدواج آسان را پیگیری می‌کند؛ محمد نبهان و امیر شرافتی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارند.


:
:
:
آخرین اخبار