تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۶۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:
احداث بازداشتگاه موقت برای رفع مشکلات خانواده زندانیان
برای رفع مشکلات خانوداه این زندانیان و همچنین کسانی که به صورت موقت بازداشت می‌شوند صحبت‌هایی شده است و قرار شد یک بازداشتگاه موقت در ایذه احداث شود که ما زمین آن را تامین خواهیم کرد و سازمان زندان‌ها نیز پیگیر کار ساخت آن خواهد بود
نماینده مردم ایذه و باغملک گفت:برای برطرف شدن مشکلات خانواده زندانیان، بازداشتگاه موقت در ایذه احداث می‌شود.

هدایت الله خادمی اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم برای بازدید از زندان رامهرمز به این شهرستان سفر چند ساعته‌ای داشتم، اما به دلیل ناهماهنگی‌هایی که از سوی مدیرکل زندان‌های استان صورت گرفت، متاسفانه این موضوع انجام نپذیرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای که با رئیس زندان شهرستان رامهرمز، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان این شهر داشتیم، عنوان کرد: از رئیس زندان، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان به دلیل برگزاری چنین جلسه‌ای که برای بررسی مشکلات خانواده آنها از قبیل تردد خانواده‌ها در جاده‌ها که سبب بوجود آمدن تصادف و سوانح دیگر می‌شود تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین دلیل برای رفع مشکلات خانوداه این زندانیان و همچنین کسانی که به صورت موقت بازداشت می‌شوند صحبت‌هایی شده است و قرار شد یک بازداشتگاه موقت در ایذه احداث شود که ما زمین آن را تامین خواهیم کرد و سازمان زندان‌ها نیز پیگیر کار ساخت آن خواهد بود.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در بحث آموزش و کمک به این زندانیان نیز با رئیس زندان این شهرستان نگاه انسان دوستانه به زندانیان دارد، صحبت‌هایی شده است و قرار شد این موضوع نیز مانند گذشته به خوبی پیگری شود.

وی عنوان کرد:از رئیس انجمن حمایت از زندانیان در خواست کردیم که فضای ملاقات وامکانات بهداشتی،برای خانواده‌ها و همچنین رسیدگی به روند کارهای اداری زندانیان شهرستان نیز همکاری شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار