تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
حضور مردم در صحنه های انقلابی قابل تقدیر است
استاندار خوزستان گفت:مردم استان همواره در تمامی صحنه های حماسی و انقلابی حضور حماسی و پررنگ داشته اند و گرمای طاقت فرسا نیز مانع حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی روز قدس نشد.

غلامرضا شریعتی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:همان گونه که امام خمینی( ره ) فرمودند روز قدس روز اسلام، مستضعفان و بیداری و پیروزی مظلومان بر مستکبران است، مردم خوزستان نیز همزمان با دیگر نقاط کشور در این روز بزرگ با حضور پرشور در راهپیمایی، انزجار خود را از اقدامات رژیم اشغالگر قدس و اسکتبار نشان دادند.

وی افزود: امید است که این حضور، طلیعه ای برای بیداری بیش از پیش مسلمانان جهان و همبستگی، همدلی و یکرنگی آنها برای دفاع از اسلام باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد:بسیاری از مردم کشورهای اسلامی در این روز بزرگ با حضور خود در صحنه، اعتراض خود را به جنایت های رژیم اشغالی نشان می دهند و امید است به زودی شاهد آزادی فلسطین اشغالی باشیم.

وی بیان کرد:دفاع از مظلومان و محرومان همواره از اولویت های مهم کشورهای اسلامی به شمار رفته و کشور ما نیز همواره در تمامی صحنه ها در حمایت از مظلومان جهان حضوری برجسته دارد.

هزاران نفر از مردم مومن و روزه دار اهوازی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در گرمای طاقت فرسای تابستانی به خیابانها آمده تا با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و اعلام حمایت نمایند.

در این راهپیمائی گسترده اقشار مختلف مردم در سنین مختلف از زن و مرد و پیر و جوان مشت ها را گره کرده و به خیابان ها آمدند تا بار دیگر حمایت قاطع خود را از مردم بیگناه فلسطین که سالها است مورد ستم و جور رژین نژاد پرست صهیونیست قرار گرفته اند اعلام کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار