تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری شوشتر تاکید کرد:
لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری شوشتر با کمک خبرنگاران
سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: خبرنگاران می‌توانند با معرفی اماکن مذهبی و توریستی شوشتر در جهت جذب گردشگر تلاش کنند.

مصطفی سمالی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: خبرنگار پل ارتباطی بین جامعه و افکار و اندیشه است، اوست که جامعه و اندیشه‌های سالم را می‌سازد.

وی ضمن ابراز خرسندی از وجود خبرنگاران جوان و کار‌آمد در شهرستان تصریح کرد: مأموریت یک خبرنگار باید در جهت ساختن و بهتر شدن یک جامعه باشد، وی باید بتواند معضلات و مشکلات را به شیوه اجتماعی پیگیری کند که نه اجتماع را دچار سردرگمی کند و نه خود دچار چالش و گرفتاری شود.   

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: رسالت خبرنگار این است که بتواند با دید تیزبین خود هم اطلاع‌رسانی کند و هم آموزش دهد تا بتوانیم جامعه‌ای پویا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید بتوانند جامعه را با آسیب‌هایی که وجود دارد آشنا سازند یادآور شد: خبرنگاران باید به‌دنبال نقاط قوت جامعه باشند و نقاط ضعف را بزرگنمایی نکنند همچنین از آنها برای تخریب یک جامعه یا مسؤول استفاده نکنند بلکه نقاط ضعف را شناسایی کنند و با ارائه راه‌کار آنها را به نقاط قوت تبدیل کنند.  

سمالی‌زاده افزود: ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و بایستی مبنای فکر و اندیشه خود را بر اساس رفتارهای اسلامی قرار دهیم.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به قدمت تاریخی شهرستان شوشتر و دارا بودن اماکن مذهبی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار، خبرنگاران می‌توانند با معرفی اماکن مذهبی و توریستی این شهرستان در جهت جذب گردشگر تلاش و در جهت رفع مشکلات بیکاری و  بهتر شدن اقتصاد شهرستان کمک کنند.

سرپرست فرمانداری شوشتر ابراز داشت: شهرستان شوشتر در حوزه برق، آب بویژه آب شرب شهری، ترافیک و ... دارای مشکلات و کمبودهایی است که به‌صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، هم برای رفع مشکلات رفاهی، خدماتی و هم برای سرمایه‌گذاری و مشکلات بیکاری در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در راستای نظرات و برنامه‌های استاندار خوزستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه رفتار می‌کنم خاطرنشان کرد: هر کاری که بتوانم در جهت تقویت جامعه خبرنگاری انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم موانع را از جلوی خبرنگاران بردارم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار