تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره میراث فرهنگی اهواز خبر داد:
برپایی نمایشگاه «بسم‌الله» در خانه تاریخی ماپار اهواز
این نمایشگاه باهدف نمایش نگارش‌های مختلف «بسم الله» با هنر هنرمندان خوزستانی برگزارشده است مسئولیت گردآوری آثار را «نیما قنبرپور» برعهده داشته است و از تاریخ 10 تیر تا 14 تیرماه در خانه ما پار اهواز برگزار می‌شود
خوزنیوز: سرپرست اداره میراث فرهنگی اهواز از برپایی نمایشگاه «بسم الله» در خانه تاریخی ما پار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا جلیلی نیا اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه تایپوگرافی «بسم الله» در شهرستان اهواز و در خانه تاریخی ما پار برگزارشده است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه باهدف نمایش نگارش‌های مختلف «بسم الله» با هنر هنرمندان خوزستانی برگزارشده است مسئولیت گردآوری آثار را «نیما قنبرپور» برعهده داشته است و از تاریخ 10 تیر تا 14 تیرماه در خانه ما پار اهواز برگزار می‌شود.

وی درباره ساعات بازدید از این نمایشگاه تأکید کرد: این نمایشگاه از ساعت18:30تا 21:30 برای بازدید مردم خوزستان فعال و بازدید برای عموم آزاد است.

جلیلی نیا گفت: تلاش داریم تا برگزاری این نمایشگاه‌ها در فضاهای تاریخی شهرستان اهواز رونق بگیرد تا با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی گامی در راستای معرفی خانه‌ها و آثار تاریخی اهواز برداشته شود.

شهرستان اهواز ازجمله شهرهای باسابقه و تاریخی است که دارای آثار ثبت ملی متعددی است که اقدام برای معرفی تعدادی از این آثار تاریخی برای مردم اهواز در دستور کار است.
:
:
:
آخرین اخبار