تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:
تشییع پیکر مادر شهید سید علیرضا موسوی در رامهرمز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری آیین تشییع پیکر مادر شهید سید علیرضا موسوی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی در رامهرمز خبر داد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری آیین تشییع پیکر مادر شهید سید علیرضا موسوی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی در رامهرمز خبر داد.

عبدالرضا فرجیان اظهار داشت: پیکر مادر شهید سید علیرضا موسوی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی در رامهرمز تشییع خواهد شد.

وی افزود: این آیین روز دوشنبه 14 تیرماه همزمان با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در رامهرمز برگزار می‌شود و مردم خوزستان این مادر شهید را به سوی منزلگاه ابدیش بدرقه خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه ارتحال این مادر شهید را به مردم رامهرمز و خانواده‌اش تسلیت گفت و عنوان کرد: پیکر مادر شهید سید علیرضا موسوی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی پس از برگزاری مراسم تشییع در قطعه والدین شهدای گلزار شهدای این شهر آرام خواهد گرفت.

خانم هاجر کیانی‌فرد مادر گرامی شهید سید علیرضا موسوی در روزهای گذشته به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید سید علیرضا موسوی از جوانان برومند رامهرمزی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در تاریخ 21 بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی شربت شهادت را نوشید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار