تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت آزاد و فرنگی‌کاران خردسال خوزستانی با برترین‌های کشور
ورزشکاران خردسال خوزستانی در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی کشور به روی تشک می روند
ورزشکاران خردسال خوزستانی در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی کشور به روی تشک می روند.

مسابقات آزاد خردسالان کشور 17 و 18 تیرماه در شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

در وزن 30 کیلوگرم اشکان بدررفته، در وزن 32 کیلوگرم امیر جرادی، در وزن 35 کیلوگرم احسان نعیمی، در وزن 38 کیلوگرم امیر مهدی مرادی، در وزن 42 کیلوگرم مهزیار چهارلنگ، در وزن 47 کیلوگرم علی جلالی عبدالوند، در وزن 53 کیلوگرم ابوالفضل بهداروند، در وزن 59 کیلوگرم محمدحسین محمدی، در وزن 66 کیلوگرم امید شجاعی، در وزن 73 کیلوگرم سیدرضا موسوی و در وزن 85 کیلوگرم علیرضا دادور به عنوان کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حیدر ناصری، وهاب بنی سعید و آرین قاسمی به عنوان مربی و غلامرضا قیطاسی به عنوان سرپرست، تیم استان را در این پیکارها همراهی خواهند کرد.

همچنین مسابقات کشتی فرنگی همین رده سنی از 18 تیرماه به مدت دو روز در شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

در وزن 30 کیلوگرم رامین احمدی، در وزن 32 کیلوگرم ابوالفضل مهمدی، در وزن 35 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد، در وزن 38 کیلوگرم حمیدرضا عطیه، در وزن 42 کیلوگرم محمدامین حسینی، در وزن 47 کیلوگرم حمیدرضا اسلامی نسب، در وزن 53 کیلوگرم باربد برنا، در وزن 59 کیلوگرم آرش رضایی، در وزن 66 کیلوگرم حسین زارع، در وزن 73 کیلوگرم محمد بابایی و در وزن 85 کیلوگرم محمد عیدی زاده از خوزستان به روی تشک می روند.

ملک محمد بویری، مهدی شرفی و ابوالقاسم دهبان پور به عنوان مربی و مصطفی ایموریان به عنوان سرپرست، تیم استان را در این رقابت ها همراهی می کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار