تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
مدیران اجرایی آبادان به وظایف ذاتی خود به خوبی عمل کنند
فرماندار آبادان گفت: مدیران اجرایی باید به وظایف ذاتی خود به نحو مطلوب، مناسب و به هنگام عمل کنند
فرماندار آبادان گفت: مدیران اجرایی باید به وظایف ذاتی خود به نحو مطلوب، مناسب و به هنگام عمل کنند.

عزیزاله شهبازی ظهر امروز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بازارچه مرزی اروندکنار، تسهیل در امر صادرات کالاهای تولیدی داخلی و واردات کالاهای اساسی توسط تعاونی مرزنشینان این شهر به عنوان اهداف اصلی تشکیل این جلسه نام برد.

وی افزود: تعاونی های مرزنشین باید فعالیت خود را در زمینه صادرات و واردات کالا با سرعت و گسترده کاری بیشتری دنبال و به انجام برسانند.

فرماندار آبادان اظهار کرد: برای این منظور و در جهت دستیابی به اهداف تعالی تعاونی ها و درآمدزایی برای اعضا، تعاونی های مرزنشین نسبت به صادرات کالا و واردات کالای مورد نیاز و ضروری شهرستان و استان که در کشور تولید نمی شود، بر اساس مقررات جاری اقدام کنند.

شهبازی تصریح کرد: عدم توجه و پرداختن تعاونیها به وظایف تعریف شده خود، تعاونی های جایگزین تشکیل و ادامه کار به آنان سپرده می شود.

وی با اشاره به مهم بودن موضوع صادرات کالا و فعال شدن تعاونی های مرزنشین، خطاب به مدیران تعاونی ها گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل و یا مانعی با طرح مسائل با فرمانداری و سایر ادارات مرتبط، در جهت رفع آنها در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی اقدام می شود.

شهبازی در پایان بیان کرد: به منظور تسریع در امر صادرات و واردات کالای ضروری و غیرتولیدی در کشور، مقرر شد تا به ازای فعالیت و نیاز هر تعاونی و بر اساس ضوابط و مقررات جاری از محل اعتبارات ارزی سهمیه اروندکنار به تعاونی های فعال، اعتبار مورد نیاز توزیع و به گمرک ابلاغ شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار