تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت قرارداد رسمی 24 بازیکن باشگاه استقلال خوزستان در هیات فوتبال
مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان از ثبت قرارداد رسمی 24 بازیکن سه رده تیمی باشگاه استقلال خوزستان در هیات فوتبال این استان خبر داد
مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان از ثبت قرارداد رسمی 24 بازیکن سه رده تیمی باشگاه استقلال خوزستان در هیات فوتبال این استان خبر داد.

علیرضا جرفی روز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: این بازیکنان صبح سه شنبه با حضور در دفتر کمیته نقل و انتقالات خوزستان قرارداد خود را با این باشگاه به صورت رسمی در هیات فوتبال استان به ثبت رساندند.

وی افزود: محمد طیبی، فرشاد سالاروند، رحیم زهیوی ، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، جلال عبدی، عزت پور قاز ، پیمان شیرزادی، مهدی مومنی، حسین بازیاری و میثم دورقی به مدت یک فصل، فرشاد جانفزا، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، گودرز داودی، سلمان بحرانی و مهدی زبیدی به مدت دو فصل با این باشگاه قرارداد امضا کردند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: همچنین این باشگاه در سهمیه زیر 23 سال نیز قرارداد علی دغاغله و باقر هاشمی برای یک فصل و مصطفی قنبری و علیرضا دغاغله به مدت سه فصل را در هیات فوتبال به ثبت رساند.

وی بیان کرد:همچنین باشگاه استقلال خوزستان در سهمیه رده سنی امید و جوانان نیز با حسین پورحمیدی، پدرام محمدی، حسن پورحمیدی به مدت سه فصل قرارداد بسته و در هیات فوتبال به صورت رسمی ثبت شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار