تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارشی از آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان
فولاد - صنعت نفت؛ نخستین محک جدی خوزستانی‌ها
دو تیم فولادخوزستان و صنعت نفت آبادان امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت
دو تیم فولادخوزستان و صنعت نفت آبادان امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در اهواز پیگیری می‌شود که چهار بازیکن این تیم به صورت جداگانه در  تمرینات این تیم شرکت دارند.

بر همین اساس، یوسف وکیا، مهرداد بایرامی، احمد عبدالله‎زاده و سینا مریدی بازیکنانی هستند که به دلایل مختلف از جمله مصدومیت جزئی در کنار زمین چمن به تمرینات خود می‌پردازند.

این تیم پس از بازگشت از اردوی کرج، دو روز گذشته بدون حضور مربی تمرین دهنده، به تمرینات نرم پرداخته است.

همچنین گفته می‌شود در یکی دو روز آینده تکلیف «احمد عبدالله‌زاده» هافبک فصل گذشته فولادی‌ها با این باشگاه مشخص می‌شود و احتمال ماندن این بازیکن در جمع قرمز‌پوشان اهوازی وجود دارد.

این تیم امروز شنبه، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد رفت تا عیار این دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر بهتر مشخص شود.

دیدار تدارکاتی دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان راس ساعت 19 و 30 در زمین اختصاصی فولادخوزستان برگزار خواهد شد.

گفته شده چهار بازیکن جدید در راه این تیم اهوازی هستند تا با صلاحدید نعیم سعداوی، این بازیکنان به جمع قرمزپوشان اهوازی پیوسته و لیست سرمربی فولاد را برای حضور در لیگ شانزدهم ببندند.

همچنین  از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد که این باشگاه قصد دارد مطالبات فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی این تیم را پرداخت کند، این باشگاه پس از گذشت قریب به دوماه از پایان لیگ پانزدهم، هنوز با عوامل فصل قبل خود تسویه حساب نکرده است.

بر اساس این گزارش، لیگ برتر فوتبال ایران از ششم مردادماه جاری با شرکت 16 تیم آغاز خواهد شد، قرعه کشی لیگ برتر روز سه‌شنبه 22 تیرماه برگزار می‌شود که بر اساس اعلام پیشین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، 27 هفته از 30 هفته این آوردگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار