تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی کشور:
خروجی حقوق‌های چند صد میلیونی چیست؟/ مدیران متخلف عزل و مجازات شوند
کسانی که به خود جرات می‌دهند و از بیت‌المال حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کنند، قطعا اگر بررسی‌هایی انجام شود دارای تخلفات دیگری نیز هستند
دبیر کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی کشور با بیان این‌که مدیران بخش خصوصی به اندازه برخی مدیران بخش دولتی با فیش‌های حقوقی نامتعارف، درآمد ندارند، گفت: خروجی این حقوق‌های چند صد میلیونی چیست.

بیژن پناهی زاده در خصوص بحث حقوق‌های نامتعارف و دریافتی‌های نجومی اظهار کرد: این‌که برخی می‌گویند اگر مدیران صاحب فیش حقوقی‌های نامتعارف در بخش خصوصی فعالیت می‌کردند، حقوق‌های چندین برابری دریافت می‌کردند اصلا صحت ندارد زیرا مدیران بخش خصوصی درآمدهای این چنینی ندارند.

وی افزود: با قبول این فرض که اگر این مدیران در بخش خصوصی حضور داشتند، حقوق‌های چندین برابری دریافت می‌کردند این سوال مطرح می‌شود که چرا این مدیران به بخش خصوصی نمی‌روند و چرا در بخش دولتی مانده‌اند؟ پول بیت‌المال نباید به این صورت صرف شود و از پول مردم نباید بذل و بخشش کرد.

پناهی زاده تصریح کرد: فردی که حقوق چند صد میلیونی دریافت می‌کند، باید خروجی و عملکردی داشته باشد و این خروجی باید چندین برابر مدیرانی با حقوق‌های معمولی باشد. کسانی که به خود جرات می‌دهند و از بیت‌المال حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کنند، قطعا اگر بررسی‌هایی انجام شود دارای تخلفات دیگری نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: فردی که جرات چپاول بیت‌المال را دارد، حتما در جاهای دیگر نیز مرتکب خطاهای دیگری می‌شود. ما به عنوان بخش خصوصی حتی یک دهم این حقوق‌های چند صد میلیونی را کسب نمی‌کنیم. بخش خصوصی فقط سود کسب نمی‌کند بلکه ضررهای چندین برابری نیز متحمل می‌شود در حالی‌که برخی فکر می‌کنند بخش خصوصی فقط کسب سود می‌کند.

عضو هیات رییسه و معاون خانه صنعت و معدن ایران بیان کرد: مدیران صاحب فیش‌های حقوقی نامتعارف نه تنها باید عزل شوند، بلکه باید محاکمه و مجازات و عملکرد آن‌ها بررسی شود. البته این موضوع باید شامل تمام مدیران متخلف در دولت قبل نیز شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: حقوق های نجومی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
عزیز دلکم
عزل فایده نداره
اینها به اندازه 90 سال شاید بیشتر خوردن
عزل هم شدن بهتر
تازه بازنشسته میشن
پاداش بازنشستگی میگرن
و طی یک لوح سپاس از زحمات بی دریغ انان تقدیر وتشکر خواهد شد
وسلام
:
:
:
آخرین اخبار