تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان با نتیجه پرگل راه آهن را شکست داد
تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با نتیجه پرگل ۴ بر صفر راه آهن تهران را شکست داد و نخستین پیروزی در دیدارهای تدارکاتی خود در اردوی تهران را کسب کرد.
 اردوی تدارکاتی استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر از روز جمعه 18 تیرماه آغاز شد و اعضای تیم آبی پوش خوزستانی به تهران اعزام شدند.

به همین منظور کاروان استقلال خوزستان برای برپایی دومین اردوی خارج از استان خود عازم تهران شد و اردوی خود را آغاز کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاگردان پورموسوی در این اردو چند دیدار تدارکاتی انجام می‌دهند که نخستین آن با تیم راه‌آهن تهران بود که این دیدار دوستانه با تیم تهرانی برگزار شد.

در نیمه نخست بازی هیچ کدام از تیم‌ها گلی به ثمر نرساندند و بدون گل زمین بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند.

دیدار استقلال خوزستان با تیم دسته اولی راه‎آهن تهران در ورزشگاه صباشهر برگزار شد و آبی‌پوشان خوزستانی در نیمه دوم با چهار گل تیم تهرانی را با شکست سنگین مواجه کردند.

پیمان شیرزادی، فرشاد جانفزا، میثم دورقی و حسین بهرامی در این مسابقه دوستانه برای تیم استقلال خوزستان گل زدند و شادی را برای هم تیمی‌های خود به ارمغان آوردند.

قرار است بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امروز یکشبه 20 تیرماه به مرکز ایفمارک بروند تا تست‌های پزشکی خود را انجام دهند.

دیدار قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با تراکتورسازی

آبی‌های خوزستانی همچنین در اردوی خود در تهران در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز خواهند رفت که این دیدار دوستانه با تیم تبریزی در روز سه‌شنبه 22 تیر ماه برگزار می‌شود.

تیم استقلال خوزستان براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سومین دیدار تدارکاتی خود را با تیم بادران تهران انجام می‌دهد که این دیدار نیز در روز پنجشنبه 24 تیرماه انجام می‌شود.

پس از برگزاری مسابقه دوستانه با تیم بادران تهران کاروان استقلال خوزستان به طرف اهواز حرکت خواهند کرد تا ادامه تمرینات خود را در این کلانشهر انجام دهند.

برتری در دیدار دوستانه خانگی

همچنین تیم استقلال خوزستان پیش از این در ورزشگاه غدیر اهواز یک دیدار تدارکاتی انجام داد که برابر حریف خود به برتری رسید.

این بازی با تیم جاوید اهواز انجام شد که آبی‌های خوزستان توانستند با حساب 4 بر 2 تیم حریف را از پیش رو بردارند. در این مسابقه دوستانه حسن بیت‎سعید (2 گل)، فرشاد جانفزا و یکی از بازیکنان تستی برای تیم استقلال خوزستان گل زدند.

ثبت قراردادهای آبی‌های خوزستان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در هیئت فوتبال خوزستان حضور یافتند و قرادادهای فصل جدید خود را به ثبت رساندند.

علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان و جمعی بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به مجموعه ورزشی تختی اهواز رفتند و با حضور در هیئت فوتبال خوزستان قراردادهای خود برای حضور در فصل جدید لیگ برتر را ثبت کردند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار