تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهم نیست من بازی کنم یا ادینیو
حاتمی: به حنیف گفته بودم آبادان نرو
مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در فصل آینده لیگ برتر مدعی قهرمانی در هردوجام است.

فرزاد حاتمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش در اردوی تهران، عملکرد خودش، رقابت با ادینیو و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


اردوی تهران مفید است
اردوی خیلی خوبی را در تهران برپا کرده ایم. نخستین بازی تدارکاتی مان را نیز انجام دادیم وقرار است فردا هم به مصاف استقلال خوزستان برویم. این بازیها به ما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت مان را بهتر بشناسیم و قبل از شروع لیگ به آمادگی مطلوب برسیم.


پارسال عملکرد خوبی داشتم
پارسال برای من سال بدی نبود. در آسیا عملکرد خوبی داشتم اما متاسفانه نتوانستیم به مرحله یک چهارم نهایی برسیم. ما بازی های خوبی انجام دادیم اما حیف شد. به هر حال امسال باید شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم در هردو جام موفق عمل کنیم.


امیدوارم شایسته تمجیدها باشیم
این روزها همه از تراکتورسازی به نیکی یاد می کنند. امیدوارم شایسته این همه تعریف و تمجید باشیم و در جریان مسابقات عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.


از حضور ادینیو در تراکتور خوشحالم
از حضور ادینیو در تراکتورسازی خوشحالم. ما با اینکه رقیب یکدیگر هستیم اما بیشتر از رقابت باهم رفاقت می کنیم. قطعا هرکس آماده تر باشد بازی می کند. فرقی نمی کند چه کسی در زمین باشد، مهم این است که تیم برنده از زمین خارج شود. چون اگر تیم موفق باشد، افتخارش برای همه بازیکنان است.


قهرمانی در هردو جام را می خواهیم
هدف ما در فصل آینده صد درصد کسب هردوجام است. می خواهیم در لیگ برتر و حذفی قهرمان شویم. امیدوارم اسیر غرور نشویم. ما بازیکنان بزرگی داریم اما اسم فوتبال بازی نمی کند. باید بتوانیم در زمین توانایی هایمان را نشان دهیم.


خونه به خونه لیگ برتری می شود
حنیف عمران زاده دوست من است. او یکسری مشکلات خانوادگی داشت و باید در شهر خودش بازی می کرد. روزی که به صنعت نفت رفت به او گفتم به ابادان نرو و به خاطر مادرت در بابل بازی کن. خوشحالم که در نهایت به خونه به خونه رفت. تیم خوبی هم دارند. علیرضا مرزبان و مهرداد میناوند آنجا هستند و فکر می کنم می توانند با قدرت به لیگ برتر صعود کنند./ورزش 3


:
:
:
آخرین اخبار