تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: نگاه جدی به سوپر جام داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که نگاه جدی به سوپر جام داریم، گفت: می‌خواهیم با ارائه یک بازی زیبا، روند رو به رشدمان را ادامه دهیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که نگاه جدی به سوپر جام داریم، گفت: می‌خواهیم با ارائه یک بازی زیبا، روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

سیداکبر پورموسوی اظهار کرد: خدا را شکر رفته رفته در حال نزدیک شدن به اهداف مان هستیم و در اردوی تهران نیز سعی مان بر این است که با انجام بازی های دوستانه، هم در شرایط مسابقه قرار بگیریم و هم بازیکنان از شرایط بدنسازی خارج شوند.

وی با بیان این که تیم در شرایط خوبی به سر می برد، گفت: به هر حال سعی کردیم در این مدت طبق برنامه حرکت کنیم و خدا را شکر تا حدودی هم به اهداف مان رسیده ایم. پایان ماه جاری نیز سوپر جام را پیش رو داریم و امیدوارم به شرایط مورد نیاز برای حضور در این مسابقه دست پیدا کنیم تا با آمادگی کامل هم سوپر جام را به انجام برسانیم، هم وارد لیگ برتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: با توجه به این که پس از پایان لیگ برتر، سوپر جام اولین میدان رسمی ما است برای مان با اهمیت می باشد و آن را مبنا و آغاز کارمان می گذاریم و با جدیت نیز به آن نگاه می کنیم و بازیکنانم نیز از اهمیت موضوع با خبر هستند.

وی افزود: هر چند این بازی تضمینی برای لیگ برتر نیست ولی ما با جدیت به آن نگاه می کنیم. می خواهیم با ارائه یک بازی زیبا، به روند رو به رشدمان ادامه دهیم. در واقع سوپر جام، یک پیش بازی خوب است که قبل از آغاز لیگ انجام می دهیم و یکی از دلایلی که قبول کردیم برای این دیدار به خارج از خانه برویم، این بود که تیم تحت فشار قرار بگیرد و بازیکنان را ارزیابی کنیم.

پورموسوی در خصوص دیپورت فیلیپه، هافبک خارجی نیز گفت: برخی دوستان می گفتند که ما با او قرارداد بسته بودیم و بعد او را نخواستیم. در حالی که ما با او قرارداد منعقد نکرده بودیم و با او صحبت کردیم که اگر دوست داری در تمرینات ما شرکت کن تا با بازیکنان جدید تیم، محک جدی بخوری و اگر شرایط مهیا شد تو را نگه می داریم. او هم در تمرینات شرکت کرد ولی نتوانست انتظارات ما را برآورده کند. بازیکن خارجی هزینه های خودش را دارد و در نهایت هم در این پست توانستیم حسین بهرامی را که جوان و بومی است، با قیمت خیلی پایین تر جذب کنیم.

وی در خصوص جذب گلر، هافبک و مهاجم برزیلی هم عنوان کرد: این سه بازیکن چهارشنبه این هفته به تمرینات تیم اضافه خواهند شد. ما با سه دروازه بان مذاکره کردیم که برای جذب گلر اول، سه چهار نفر با من تماس گرفتند که ما مدیر برنامه او هستیم و وقتی دیدم واسطه زیاد شده است، قید گزینه اول را زدم. بلیت دومین گلر مورد نظر را هم آماده کرده بودیم ولی مدیر برنامه او عذرخواهی کرد و گفت که این بازیکن با مدیر باشگاهش به مشکل برخورده است و نمی تواند به این جا بیاید و بلافاصله با گلر سوم، مذاکره کردیم که او بازیکن خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: با یک هافبک و یک مهاجم برزیلی هم صحبت کردیم؛ این دو بازیکن نیز تحت قرارداد باشگاه هایشان بودند که با باشگاه های آن ها مکاتبه و پیش قرارداد را هم برای آن ها ارسال کردیم که مورد تایید طرفین قرار گرفت و این بازیکنان با باشگاه های خود فسخ قرارداد کردند. فکر می کنم این سه بازیکن را در سوپر جام نداشته باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار