تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج خوب فصل قبل باعث شد بازیکنان ما به خودباوری برسند
پورموسوی: فصل را با روحیه مضاعف آغاز می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برگزاری سوپرجام در اصفهان به بازیکنان ما کمک می‌کند شرایط بازی در زمین حریف را تجربه کنند.

سیروس پورموسوی  اظهار داشت: هدف ما از اردوی تهران این بود که بازیکنان را از شرایط بد بدنی خارج کنیم و آنها را به شرایط مسابقه برسانیم.

وی درباره شرایط امسال تیم خود گفت: حدود 95 درصد بازیکنان سال پیش حفظ شده‌اند. بقیه بازیکنانی که جذب می‌کنیم، بیشتر از بازیکنان لیگ یک و همینطور بازیکنان خارجی هستند. فصل پیش هم کسی از ما انتظار درخشش نداشت، اما نتایج خوب سال قبل باعث شد بازیکنان تیم به خودباوری برسند و این فصل را با روحیه مضاعف آغاز می‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم خاطرنشان کرد: یک دروازه‌بان خوب به نام گودرز داودی داریم. دو دروازه‌بان جوان دیگر هم در تمرینات حضور دارند. بازی‌های رافائل برزیلی را هم دیدیم و او را جذب کردیم. رافائل پس از اضافه شدن به تیم ما، باید با سایر دروازه‌بان‌ها رقابت کند تا ما دروازه‌بان اول را انتخاب کنیم.

پورموسوی درباره برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در روز 29 تیر با ذوب‌آهن در شهر اصفهان گفت: ابتدا به ما گفتند سوپرجام در اهواز برگزار می‌شود، ولی بعداً گفته شد که به دلیل گرمای هوا، این بازی در تهران یا اصفهان برگزار خواهد شد. با توجه به کم تجربگی بازیکنان استقلال خوزستان، ترجیح می‌دادیم این بازی در اصفهان برگزار شود تا تهران چون بازیکنان جوان ما می‌توانند قبل از آغاز لیگ برتر، با شرایط میهمانی و بازی در زمین حریف آشنا شوند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار