تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۶۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان 7 هزار معلم کم دارد/ منتظر دریافت مجوز استخدام با همکاری نمایندگان خوزستان در مجلس هستیم
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه خوزستان 7 هزار معلم کم دارد، گفت: منتظر دریافت مجوز استخدام با همکاری نمایندگان خوزستان در مجلس هستیم
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه خوزستان 7 هزار معلم کم دارد، گفت: منتظر دریافت مجوز استخدام با همکاری نمایندگان خوزستان در مجلس هستیم.

ظهر امروز محمد تقی‌زاده در نشست با چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر استان خوزستان با کمبود 7 هزار معلم روبه‌روست و منتظر ردیف استخدامی برای جذب آنهاست.

وی از نمایندگان استان درخواست کرد تا پیگیر چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش به‌ویژه جذب منابع مالی و گرفتن ردیف استخدامی باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: نهایت تلاش آموزش و پرورش این است تا منابع انسانی در استان حفظ شوند و 7 هزار نیروی درخواست کننده انتقال برون استانی از خوزستان خارج نشوند.

تقی‌زاده در این نشست ضمن طرح مسایل و مشکلات آموزش و پرورش و رایزنی با نمایندگان مردم برای ارائه راه‌کارهای خروج از آسیب‌های موجود، بر اهمیت برنامه‌ریزی تاکید کرد و گفت: برنامه توسعه آموزش و پرورش وارد سومین سال خود شده است و ارزیابی فعالیت‌ها بر اساس شاخص‌های اعلام شده نشان از پیشرفت در اولویت‌هایی مثل توسعه پیش دبستانی و انسداد مبادی بی‌سوادی دارد.

وی با اشاره به توسعه کمی و کیفی مدارس استعدادهای درخشان به‌عنوان یکی از اولویت‌های مدارس استان توضیح داد: کسب رتبه نخست کشوری آموزشگاه فرزانگان اهواز نشان داد آموزش و پرورش در شناسایی و هدایت استعدادهای برتر و ارتقای رتبه علمی استان موفق عمل کرده است.

تقی‌زاده در پایان خاطر‌نشان کرد: نمایندگان مجلس و همه دستگاه‌های اجرایی باید به‌منظور  ارتقاء کمی و کیفی آموزش و پرورش استان با بخش آموزش استان تعامل و همکاری داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار