تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل استقلال اهواز: تیمی می‌بندیم که بویی از اعتصاب در آن نباشد
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این که با بازیکنی قرارداد می بندیم که عاشق استقلال و فوتبال خوزستان باشد، گفت: برای فصل جدید لیگ دسته یک، تیمی خواهیم بست که در آن بویی از اعتصاب نباشد
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این که با بازیکنی قرارداد می بندیم که عاشق استقلال و فوتبال خوزستان باشد، گفت: برای فصل جدید لیگ دسته یک، تیمی خواهیم بست که در آن بویی از اعتصاب نباشد.

کارون یعقوبی‌نژاد درباره انتخاب علی لطیفی به عنوان سرمربی این تیم، اظهار کرد: هنوز با او به توافقی نرسیده ایم و فقط مالک باشگاه صحبتی با او داشت ولی هنوز او به عنوان سرمربی تیم انتخاب نشده است.

وی بیان کرد: لطیفی، هم فردی ورزشی و هم استقلالی است و ما هم هر کسی که استقلالی است را جزو خانواده خودمان می دانیم ولی همان طور که گفتم هنوز توافقی حاصل نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که پس چه زمانی سرمربی تیم انتخاب خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر در حال انجام کارها و جذب بازیکنان هستیم و هر زمان هم که موقع انتخاب سرمربی تیم شد، این کار را انجام خواهیم داد. اعتقاد من بر این است که خودمان یک تیم خوب و بومی آماده کنیم و در انتخاب سرمربی هم عجله نکنیم تا یک سرمربی بومی جذب کنیم.

وی افزود: البته جذب سرمربی بستگی به وضعیت مالی مان دارد و اگر نتوانستیم یک سرمربی بومی بیاوریم، فقط یک سرمربی غیربومی انتخاب می کنیم ولی از نظر کمک مربی و بازیکن، می خواهیم بومی کار کنیم. اعتقادم بر این است که فعلا تیم را خودمان ببندیم و وقت را از دست ندهیم و نگاهی به امکانات مالی مان داشته باشیم و بعد به فکر انتخاب سرمربی باشیم.

یعقوبی‌نژاد گفت: در حال حاضر هم در حال تست گیری هستیم و ان‌شاءالله تا پایان ماه، تیم کامل خواهد شد و تیمی خواهیم بست که در آن بویی از اعتصاب نباشد. ما با بازیکنی قرارداد می بندیم که عاشق استقلال و فوتبال خوزستان باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار