تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موافقت با نقل ‌و انتقال 560 معلم در خوزستان
سه هزار و 200 نفر درخواست انتقال درون‌استانی داشتند که با درخواست 560 نفر از این معلمان موافقت شده است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از اعلام نتایج در‌خواست‌های نقل‌و‌انتقال معلمان خبر داد و گفت: سه هزار و 200 نفر درخواست انتقال درون‌استانی داشتند که با درخواست 560 نفر از این معلمان موافقت شده است.

سیروس خدادادی با اعلام این خبر اظهار کرد: معلمان می‌توانند با مراجعه به سایت www.enteghalat.com از نتایج درخواست خود مطلع شوند. همچنین نتایج نقل‌وانتقالات برون‌استانی اواخر تیرماه اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در استان 63 هزار معلم در 41 منطقه آموزشی مشغول به تدریس هستند؛ به‌طور کلی امسال سه هزار و 200 نفر درخواست انتقال درون‌استانی داشتند که با 560 درخواست موافقت شد. امکان تجدیدنظر نیز برای متقاضیان تا 28 تیرماه وجود دارد و نتایج تجدیدنظر در نیمه اول مردادماه اعلام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان در خصوص شرایط موافقت با درخواست‌های متقاضیان انتقال درون‌استانی، تصزیح کرد: این افراد باید دارای پنج سال سابقه کار باشند؛ همچنین متقاضیان انتقال استثنایی (مبتلایان به بیماری‌های صعب‌العلاج، متاهلین و ...) نیز در صورت داشتن سه سال سابقه کار در اولویت هستند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمذزمان فتحی ولیلا نوروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
ضمن تشکر از شما ما متقاضی برون استان بودیم ولی انصراف زدیم ونفر اول امتیازبندی هستیم وبیش از 5بار دز سامانه رسیدگی به شکایات ارسال کردیم ودر خواست درون استان شهر اهواز داریم ومبدا هم موافقت نموده فقط احتمالا فراموش شده به درخواست ما در سامانه نگاه وپیگیری شود لطف کنید به واحد نقل انتقالات استان اطلاعرسانی شودتشکر
:
:
:
آخرین اخبار