تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۹۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش بوکسورهای خوزستانی در مسابقات نونهالان کشور
سه نشان طلای رقابت های بوکس نونهالان کشور از آن ورزشکاران خوزستانی شد
سه نشان طلای رقابت های بوکس نونهالان کشور از آن ورزشکاران خوزستانی شد.

حمید زنگنه منش، نایب رییس هیات بوکس استان اظهار کرد: این رقابت ها 21 و 22 تیرماه به میزبانی اراک برگزار شد.

وی با اشاره به موفقیت بوکسورهای خوزستانی در این مسابقات، گفت: علیرضا کیانی در وزن 37 کیلوگرم، دانیال ولی پور در وزن 53 کیلوگرم و رضا حیدری در وزن 58 کیلوگرم، با انجام بازی های زیبا و راه یابی به فینال این پیکارها موفق شدند، سه نشان طلا برای استان خوزستان به ارمغان بیاورند.

نایب رییس هیات بوکس خوزستان با تمجید از عملکرد بوکسورهای استان در این رقابت ها، عنوان کرد: خوزستان با سه سهمیه در این مسابقات حضور داشت و خدا را شکر در هر سه وزن نیز موفق عمل کردیم و توانستیم سه مدال خوش رنگ طلا کسب کنیم.

وی بیان کرد: جا دارد از زحمات محمدرضا فروزان فر، سرمربی تیم و عادل رومی نژاد، مربی تیم استان قدردانی می کنم. همچنین علی جعفری داور سه ستاره بین المللی ایران و احمد بیراوند داور ملی از خوزستان، در این رقابت ها به قضاوت پرداختند.

زنگنه منش در پایان گفت: برای کسب موفقیت های بیشتر باید کار در رده سنی پایه با جدیت دنبال شود و بدون شک این مهم نیز با همکاری مربیان دلسوز استان که همیشه ما را یاری کرده اند، دست یافتنی است. همچنین جا دارد از آقای قلندرنژاد، رییس هیات بوکس استان که شرایط لازم را برای اعزام تیم استان به این مسابقات مهیا کرد، تشکر کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار