تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: نگران قرعه‌مان نیستیم
عیار تیم ما در همین هفته‌های ابتدایی از نظر این‌که می‌توانیم مدعی برای قرار گرفتن در رده‌های بالایی یا میانی جدول باشیم یا این‌که باید برای ماندن با قدرت در لیگ تلاش کنیم، مشخص خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که قرار نیست از قرعه بترسیم، گفت: عیار تیم ما در همین هفته‌های ابتدایی از نظر این‌که می‌توانیم مدعی برای قرار گرفتن در رده‌های بالایی یا میانی جدول باشیم یا این‌که باید برای ماندن با قدرت در لیگ تلاش کنیم، مشخص خواهد شد.

نادر دست‌نشان درخصوص قرعه کشی شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور، اظهارکرد: قرعه ‌ای که در چند هفته ابتدایی برای ما رقم خورده است، می‌تواند قرعه سختی باشد، چرا که با تیم هایی چون نفت تهران، استقلال تهران، صبا، تراکتورسازی و سپاهان بازی داریم که همگی تیم‌های مدعی و باتجربه‌ای هستند و سال‌ها است که در لیگ برتر کار می‌‌کنند.

وی  افزود: البته برای ما فرقی هم ندارد که با چه تیم‌هایی بازی کنیم، چرا که تیم‌های دیگر هم بزرگ هستند؛ به هر حال قرعه است و آسیاب به نوبت است ولی این که در چند هفته ابتدایی، پشت سر هم با تیم‌های مدعی بازی داریم، شاید یک حسن برای نفت‌ آبادان باشد و باید بگویم نگران قرعه نیستیم و فکر می‌کنم قرعه خوبی هم داریم. به هر حال این قرعه به روحیه‌ای که در بازیکنان‌مان ایجاد می‌کنیم هم بر می‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: عیار تیم ما در همین هفته‌ها از نظر این‌که می‌توانیم مدعی برای قرار گرفتن در رده‌های بالایی یا میانی جدول باشیم یا این‌که باید برای ماندن با قدرت در لیگ تلاش کنیم، مشخص خواهد شد. برداشت من این است اگر در همین هفته‌ها به چند برد دست پیدا کنیم، می‌توانیم به عنوان یک مدعی خودمان را معرفی کنیم و اگر هم نتایج باب میل نباشد باید برای ماندن با قدرت تلاش کنیم؛ یعنی همان چیزی که از ابتدا هدف نفت‌ آبادان بوده است و بر اساس آن باید با انسجام بیشتری کار کنیم تا در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم در هفته‌های ابتدایی لیگ به پیروزی دست پیدا کنیم، روحیات تیم نیز تغییر خواهد کرد و می‌توان روی نفت ‌آبادان نیز مانند استقلال خوزستان سال گذشته، حساب ویژه‌ای باز کرد. ما در هفته‌های ابتدایی دو بازی خارج از خانه با استقلال تهران و صبای قم و دو بازی خانگی با تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان داریم و قرار هم نیست از این قرعه بترسیم و خوشحالیم که در حضور تماشاگران‌مان با دو تیم مدعی بازی می‌کنیم و باید بگویم تماشاگران‌مان بازیکنان واقعی نفت آبادان هستند و با داشتن آن‌ها نگران قرعه هم نیستیم.

دست‌نشان در ادامه درخصوص برپایی اردوی این تیم در تهران نیز گفت: امروز (چهارشنبه) در یک دیدار تدارکاتی با تیم‌ملی جوانان بازی می‌کنیم و قرار است با تیم‌های لیگ برتری هم بازی داشته باشیم که منتظر پاسخ آن‌ها هستیم و اگر جوابی نگیریم، با تیم‌های لیگ یکی بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص داستان پیچیده حضور بازیکن کره‌ای در این تیم هم عنوان کرد: روز گذشته با مدیر برنامه این بازیکن صحبت کردیم و او قول داد که ما امروز عصر این بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان افزود: باید هر چه زودتر تیم‌مان کامل شود، البته حاضر هم نیستیم برای کامل شدن تیم عجله و بازیکن نامعقول جذب کنیم، ما می‌خواهیم بازیکن خوب و با کیفیت داشته باشیم. برخی بازیکنان به راحتی به این‌جا نمی‌آیند و از دلایل آن هم این است که نفت‌ آبادان مانند تیم‌های دیگر ریخت و پاش ندارد و از نظر سقف قرارداد به پای تیم‌های دیگر نمی‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین گرمای بیش از حد هوای آبادان از دیگر مواردی است که مانع می‌شود بازیکنان به راحتی این تیم را انتخاب کنند. در هر صورت بازیکن فکر پول، آب و هوا و شهرستان را می‌کند و بعد تیم خود را انتخاب می‌کند و همه این‌ها مزید بر علت شده است که در جذب بازیکن با مشکل مواجه شویم. بازیکن هم اولویتش با تیم‌های تهرانی و شهرستان‌های خوش آب و هوا است.

دست‌نشان با اشاره به هواداران پرشور تیمش، گفت: ما نفت‌ آبادان هستیم و تماشاگران پرشوری داریم و همین نیز حُسن تیم ما است. عشق هواداران به تیم، حرف اول و آخر مردم آبادان است و همین انگیزه‌ای برای فوتبالیست‌های جوان مانند فرجی، ساکی و شعبان‌لو است که نفت‌ آبادان را به خاطر تماشاگران پرشور و  پیشرفت خود انتخاب کرده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار