تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
جمعه ورود مجدد گردوغبار به خوزستان/ دمای استان به ۵۱ درجه می رسد
طی روزهای جمعه و شنبه به دلیل وزش باد در کشور عراق انتظار بروز پدیده گرد و غبار را در برخی نقاط استان به ویژه نقاط مرزی و مرکزی خواهیم داشت
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود پدیده گرد و غبار از جمعه به این استان خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده به دلیل تقویت جریان گرم و مرطوب جنوبی و همچنین تقویت زبانه کم ارتفاع جنب حاره ای انتظار افزایش دما بین دو تا چهار درجه وجود دارد.

وی افزود: پیش بینی می کنیم در برخی از نقاط استان دمای هوا حتی به ۵۱ درجه سانتی گراد هم برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی برای پیش بینی هوای چند روز آینده استان گفت: طی روزهای جمعه و شنبه به دلیل وزش باد در کشور عراق انتظار بروز پدیده گرد و غبار را در برخی نقاط استان به ویژه نقاط مرزی و مرکزی خواهیم داشت.

بهادری ادامه داد: چون گرد و غبار از کشور عراق وارد می شود، نوار غربی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد. این پدیده را می توان در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان مشاهده کرد.

وی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته گتوند، امیدیه و آغاجاری با دمای هوای ۴۷ درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان و ایذه و دهدز با دمای هوای ۲۲ درجه سانتیگراد خنک ترین شهرهای استان بودند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: پیش بینی می شود حداکثر دمای هوای اهواز امروز به ۴۶ درجه سانتیگراد و حداقل دمای این شهر فردا به ۳۲ درجه سانتیگراد می رسد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار