تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: نمی‌توانستم تیم قهرمان را از هم بپاشانم/گلر برزیلی از دسته 4 نیامده است
از ابتدی فصل هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که قهرمان مطلق هستم و شرایط مسابقات و آمادگی روحی - روانی بازیکنان در کسب نتایج خیلی مهم است و اگر بتوانیم شرایط روحی - روانی بازیکنان‌مان را مانند فصل گذشته حفظ کنیم، امسال هم می‌توانیم جزو مدعی‌ها باشیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از ابتدی فصل هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که قهرمان مطلق هستم و شرایط مسابقات و آمادگی روحی - روانی بازیکنان در کسب نتایج خیلی مهم است و اگر بتوانیم شرایط روحی - روانی بازیکنان‌مان را مانند فصل گذشته حفظ کنیم، امسال هم می‌توانیم جزو مدعی‌ها باشیم.

سیداکبر پورموسوی در خصوص قرعه‌کشی شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در مدتی که در لیگ برتر حضور داریم، همیشه در هفته های ابتدایی لیگ با تیم های قدیمی و ریشه‌دار مبارزه کرده‌ایم اما مهم این است که بازیکنان ما روند رو به رشد خود را که از سال گذشته آغاز کرده‌اند، امسال نیز حفظ کنند تا بتوانیم یک مدعی جدی باشیم.

وی افزود: بازی‌ها سخت هستند و بازیکنانم نیز این موضوع را درک می‌کنند و تلاش مان این است که جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم. به هر حال ضمن احترام به تیم‌هایی که در هفته‌های ابتدایی با آن ها بازی داریم، باید بگویم نباید به اسم آن‌ها نگاه کنیم. از ابتدای فصل هم هیچ تیمی نمی تواند بگوید که قهرمان مطلق هستم و شرایط مسابقات و آمادگی روحی - روانی بازیکنان در کسب نتایج خیلی مهم است و ان‌شاءالله اگر بتوانیم شرایط روحی - روانی بازیکنان‌مان را مانند فصل گذشته حفظ کنیم، امسال هم می توانیم جزو مدعی ها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره اردوی تیمش در تهران، گفت: در این اردو تاکنون سه بازی تدارکاتی انجام داده ایم و آخرین دیدارمان هم برابر بادران تهران است و بعد به اهواز بر می گردیم و برای سوپرجام آماده می شویم و نگاه ویژه ای به این بازی داریم و بعد هم تمرکزمان روی لیگ برتر است.

وی با اشاره به ورود سه بازیکن برزیلی مدنظر به تهران، عنوان کرد: این بازیکنان روز گذشته (چهارشنبه) وارد تهران شدند و یک جلسه تمرین هم با ما داشتند و امروز نیز در تست پزشکی شرکت می کنند و پس از تایید تست، نسبت به عقد قرارداد آن ها اقدام می‌کنیم.

پورموسوی درباره این که گفته می‌شود دروازه‌بان برزیلی از لیگ دسته 4 کشور است، گفت: اگر این بازیکن از دسته 4 بود که اصلا نمی‌توانستیم با او قرارداد ببندیم، چرا که فدراسیون می‌گوید حداقل باید در دستهB کشورش بازی کرده باشد. او فصل قبل در دستهB  کار می‌کرد. به هر حال شرایط فنی بازیکن برای ما مهم است.

وی بیان کرد: همه به من خرده می‌گیرند که چرا تیم قهرمان هستید و بازیکن نگرفتید و باید بگویم من که نمی توانستم تیم قهرمان را از هم بپاشانم. من به تک تک بازیکنان فصل قبل‌مان اعتقاد فنی دارم. بازیکنانم خودشان را نشان داده‌اند و ما 95 درصد ترکیب فصل قبل را حفظ کرده‌ایم، ضمن این که در پست های مورد نیاز هم بازیکن گرفته‌ایم. عملکرد بایکنان مان به ما اجازه نمی دهد که به بازیکن دیگری فکر کنیم و ان‌شاءالله امسال هم خدا کمک کند تا فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جا دارد از مدیریت باشگاه که امسال مبلغ قرارداد بازیکنان را افزایش داد، تشکر کنم. از بازیکنان‌مان هم که گذشت داشتند و در استان شان ماندند، قدردانی می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار