تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
ورزش خوزستان برای تکمیل پروژه هایش ۴.۵ میلیارد تومان بدهی دارد
برای تکمیل پروژه های ورزشی استان چهار و نیم میلیارد تومان بدهکاریم و حدود دو میلیارد تومان نیز برای تجهیزات ورزشی نیاز داریم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه های ورزشی استان چهار و نیم میلیارد تومان بدهکاریم و حدود دو میلیارد تومان نیز برای تجهیزات ورزشی نیاز داریم.

فرامرز کیانی زاده پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح چند پروژه ورزشی استان اظهار کرد: ۵۲ پروژه ه امروز در استان خوزستان افتتاح می شود که عموما در سال ۹۳ شروع به کار کردند. البته برخی از این پروژه ها از سال ۸۷ شروع به کار کرده بودند که به دلیل کمبود اعتبارات طی دو سال اخیر اتمام و امروز به بهره برداری می رسند.

وی افزود: با افتتاح این پروژه ها ۱۱ هزار مترمربع به سرانه ورزشی سرپوشیده و ۱۲۶ هزار مترمربع به فضای روباز افزوده می شود. همچنین از این به بعد روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر از این فضاهای ورزشی بهره مند می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: به نظر من با وجود کمبودهای شدید مالی در کشور افتتاح این پروژه ها کاری کم نظیر است.

کیانی زاده ادامه داد: برای تکمیل پروژه های ورزشی استان چهار و نیم میلیارد تومان بدهکاریم و حدود دو میلیارد تومان نیز برای تجهیزات ورزشی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۳۰ پروژه ورزشی دیگر در مناسبت های مختلف افتتاح خواهیم کرد.

کیانی زاده خبر داد: در ارزیابی عملکرد فرهنگی، جوانان و ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اختلاف امتیاز کمی بعد از اصفهان مقام دوم را کسب کردیم. استان بعدی نیز فاصله بسیاری با استان خوزستان داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: شعار ما فقط کار، کار و باز هم کار است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار