تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی :
شک نکنید تیم ما بهتر از پارسال است/ حتماً نیازی نبوده بازیکنانی که اسم می‌بردم به تیم ما اضافه شوند!
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان عملکرد ما در فصل نقل‌وانتقالات نگران‌کننده نبوده است. شک نکنید تیم ما بهتر از سال گذشته است.
علی پورکیانی  در مورد اینکه تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر باید به مصاف تیم تراکتورسازی برود، اظهار داشت: به هر حال قرعه‌کشی انجام شد و ما هم باید راضی باشیم. تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، برایش فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو شود.

وی درباره جدایی عبدالله ویسی و بازیکنانی مانند فرناندو دخسوس و موسی کولیبالی از تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: به هیچ عنوان عملکرد ما در فصل نقل‌وانتقالات نگران‌کننده نبوده است. شک نکنید تیم ما بهتر از سال گذشته است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع که بسیاری از صحبت‌های او در مورد نقل‌وانتقالات و جذب بازیکن درست از آب در نیامده، تصریح کرد: حتماً نیازی نبوده آن بازیکن به تیم ما اضافه شود! همین بازیکنانی که فصل گذشته تیم استقلال خوزستان را قهرمان کردند انشاءالله فصل آینده هم تیم را قهرمان می‌کنند.

پورکیانی در پایان خاطرنشان کرد: با کادر فنی جدید و بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم، در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و باز هم مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود./میزان
:
:
:
آخرین اخبار