تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۷۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هیات خوزستان در هفته المپیک ورزش‌های همگانی
رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان، برنامه‌های این هیات را در هفته المپیک ورزش‌های همگانی تشریح کرد
رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان، برنامه‌های این هیات را در هفته المپیک ورزش‌های همگانی تشریح کرد.

حمید سالمی اظهار کرد: با اعلام فدراسیون ورزش‌های همگانی، از امروز شنبه (بیست‌وپنجم تیرماه) تا یکم مردادماه به نام هفته المپیک نام‌گذاری شده است و بر این اساس نیز هیات استان برنامه‌های خاصی را هم‌گام با دیگر هیات‌های ورزش‌های همگانی استان‌های دیگر برگزار می‌کند.

وی ادامه‌ داد: هر روز از هفته المپیک به یک نام خاص نام‌گذاری شده است و در سراسر کشور نیز برنامه‌های بسیار خوب، متنوع و جذابی برای آحاد جامعه در نظر گرفته شده است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان افزود: هیات‌ استان نیز به دنبال احقاق شعار جذب 50 درصدی مردم در فضای ورزش همگانی و دوری از ناهنجاری‌ها، افسردگی، قلیان، مواد مخدر و سیگار و همچنین رقم‌زدن یک جامعه با نشاط در سطح استان خوزستان است.

وی بیان‌ کرد: برگزاری جشنواره ورزشی سالمندان، بازدید از سه هیات شادگان، هویزه و هندیجان، برپایی یک نمایشگاه بزرگ تصویری همراه با جشنواره فرهنگی کمیته‌های هیات استان و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ایذه از مهم‌ترین برنامه‌های هیات استان در هفته المپیک است.

سالمی با اشاره به نام روزهای هفته المپیک، گفت: روز اول از این هفته "المپیک و طبیعت"، روز دوم "المپیک و کودکان"، روز سوم "المپیک و جوانان"، روز چهارم "المپیک و بانوان"، روز پنجم "المپیک و سالمندان"، روز ششم "المپیک و معلولان، جانبازان و ایثارگران"، و روز هفتم "با المپیک" نام‌گذاری شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار