تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور جوانان هلال احمر خوزستان خبر داد:
برگزاری چهارمین المپیاد استانی «آماده» در خوزستان
چهارمین المپیاد استانی آماده ویژه دانش آموزان منتخب طرح ملی دادرس در نیمه نخست مردادماه امسال برگزار می شود
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: چهارمین المپیاد استانی آماده ویژه دانش آموزان منتخب طرح ملی دادرس در نیمه نخست مردادماه امسال برگزار می شود.

بیزن فتاحی راد با تقدیر از همکاری صمیمانه حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: چهارمین المپیاد استانی «آماده» ویژه ۲۷ تیم‌ منتخب خواهران و برادران در مرحله شهرستانی با هدف سنجش آمادگی و توانایی این دانش آموزان و همچنین انتخاب برترین‌های استان برگزار می شود. قطعا با همکاری و تعامل شایسته میان دو دستگاه امید برگزاری المپیادی باشکوه را داریم.

وی با اشاره به لزوم آمادگی روزافزون تمامی سطوح جامعه در مواجهه با حوادث و بلایا بیان کرد: تشکیل کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و طرح ملی دادرس در مدارس با هدف تربیت دانش آموزان بر محور فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه و لزوم آمادگی در شرایط سخت، در حوزه‌های مختلف از جمله اهداف فعالیت های جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در این المپیاد، آزمون هایی با موضوعات امداد و کمک های اولیه از قبیل اطفای حریق، پناه گیری و تخلیه اضطراری، اسکان اضطراری و چادر زنی، ارزیابی کنترل علایم حیاتی، حمل مصدوم، شکستگی و آتل بندی، خونریزی، پانسمان و بانداژ و حمایت حیاتی و احیای قلبی و ریوی برگزار می شود که این دانش آموزان در طی سال تحصیلی آنها را فرا گرفته اند.

فتاحی راد با اشاره به شرکت ۲۴ شهرستان در این المپیاد تصریح کرد: در چهارمین المپیاد آماده ۸۰۰ دانش آموز منتخب شهرستانی از سراسر استان شرکت می کنند و آموزه های خود را در رقابت با هم می سنجند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار