تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۷۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقویم آموزشی مهرماه دانشگاه شهید چمران اعلام شد
انتخاب واحد دانشجویان ورودی 90 تا 94 در روزهای 14، 15 و 16 شهریورماه انجام می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از 20 شهریورماه خواهد بود
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: انتخاب واحد دانشجویان ورودی 90 تا 94 در روزهای 14، 15 و 16 شهریورماه انجام می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از 20 شهریورماه خواهد بود.

دکتر عبدالله پارسا اظهار کرد: دانشجویان ورودی سال‌های 90 تا 94 باید در روزهای 14، 15 و 16 شهریورماه اقدام به انتخاب واحد کنند؛ ورودی‌های جدید نیز پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری باید ثبت‌نام و انتخاب واحد را انجام دهند.

وی ادامه داد: شروع کلاس‌ها از 20 شهریورماه و پایان کلاس‌ها در هشتم دی‌ماه خواهد بود؛ امتحانات نیم‌سال نیز از 11 تا 23 دی‌ماه برگزار می‌شود. هر ترم آموزشی باید 18 هفته باشد که 16 هفته کلاس تشکیل می‌شود و 2 هفته نیز به‌عنوان فرجه امتحانی دانشجویان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره تقویم آموزشی ترم بهمن 96 - 95 نیز گفت: دانشجویان می‌توانند در روزهای 3‌، 4‌، 5‌ و 6 بهمن‌ماه انتخاب واحد کنند؛ شروع کلاس‌ها 9 بهمن‌ماه و پایان کلاس‌ها نیز 11 خرداد‌ماه خواهد بود؛ تاریخ برگزاری امتحانات این نیم‌سال نیز از 17 خرداد تا سوم تیرماه 96 تعیین شده است.

پارسا در خصوص رعایت زمان‌بندی اعلام‌شده در تقویم آموزشی از سوی دانشجویان، گفت: دانشگاه مصمم به رعایت تقویم آموزشی در سال تحصیلی است و ابزارهای نظارتی خود را نیز برای این امر به کار می‌گیرد؛ دانشجویان نیز طبق قوانین آموزشی ملزم به رعایت این تقویم هستند‌ و اگر دانشگاه موارد تخلف آموزشی را احراز کند قطعاً به‌صورت قانونی با آن برخورد می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار