تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۷۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورقاز:
استقلال خوزستان در آسیا و لیگ برتر حرف‌های بسیاری دارد
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش در فصل شانزدهم لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش در فصل شانزدهم لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

عزت‌الله پورقاز اظهارکرد: خدا را شکر اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم و چند بازی تدارکاتی خوب نیز انجام دادیم و اکنون تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی با اشاره به آمادگی تیمش برای شرکت در مسابقه سوپرجام، گفت: در حال آماده‌سازی برای این دیدار هستیم و ان‌شاءالله با تدابیر آقای پورموسوی و دیگر اعضای کادرفنی بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به قهرمانی استقلال خوزستان در فصل گذشته لیگ برتر، به نوعی انتظار مردم خوزستان از این تیم بالا رفته است و البته بازیکنان هم متوجه این موضوع هستند و به خوبی تمرین و تلاش می‌کنند که در اولین بازی رسمی‌مان که سوپر جام است، خوب کار کنیم و عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و باید دید که خدا هم چه می‌خواهد.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: اکنون تیم‌ها نیز شناخت‌شان از استقلال خوزستان خیلی بیشتر شده است ولی مطمئن باشید استقلال خوزستان امسال حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و کادرفنی، بازیکنان و کادرمدیریت باشگاه نیز تمام هم و غم‌شان این است که تیم به خوبی بجنگند و ا‌ن‌شاءالله که شرمنده مردم خوزستان نشویم.

پورقاز با بیان این‌که شاکله فصل گذشته تیم حفظ شده است و چند نفری هم به تیم اضافه شده‌اند، گفت: در کل  تیم شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله روندی را که در تمرینات پشت سر گذاشته‌ایم، در مسابقات نیز ادامه دهیم. به طور حتم استقلال خوزستان علاوه بر لیگ برتر، در جام باشگاه‌های آسیا هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در لیگ برتر و آسیا داشته باشیم و این خواسته و هدف تمام اعضای تیم است.

وی با اشاره به دلیل انتخاب تیم استقلال خوزستان برای توپ زدن در فصل شانزدهم لیگ برتر کشور، گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است؛ این تیم امسال نیز مدعی قهرمانی است و در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور دارد و مطمئنا انتخابم آگاهانه بوده است. من با مشورتی که با دوستانم داشتم، در نهایت این تیم را انتخاب کردم و ان‌شاءالله بتوانم امسال در تیم جدیدم، فصل موفقی داشته باشم. تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را برای استقلال خوزستان انجام دهم و فصل خوبی را همراه با این تیم پشت سر بگذارم.

این مدافع تیم استقلال خوزستان در خصوص وضعیت تیم‌ملی نیز گفت: شرایط تیم‌ملی هم خوب است و ماه آینده یک اردو پیش‌رو داریم. ان‌شاءالله که در خدمت تیم‌ملی کشورم باشم و تیم‌ملی نیز بتواند به جام جهانی راه پیدا کند و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار