تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان:
امیدیه و آغاجاری گرمترین شهرهای کشور / شرجی هوا تا اواخر هفته آینده ادامه دارد
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در روز گذشته شهرهای آغاجاری و امیدیه با دمای ۵۱ درجه گرمترین شهر کشور بوده‌اند، گفت: امروز ماهشهر با ۸۰درصد رطوبت هوا بیشترین درصد شرجی را در سطح شهرهای خوزستان داشته است
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در روز گذشته شهرهای آغاجاری و امیدیه با دمای ۵۱ درجه گرمترین شهر کشور بوده‌اند، گفت: امروز ماهشهر با ۸۰درصد رطوبت هوا بیشترین درصد شرجی را در سطح شهرهای خوزستان داشته است.

کورش بهادری اظهار داشت: خوزستانی‌ها در انتظار روند افزایشی دمای هوا تا آخر هفته جاری و نیز رطوبت و شرجی هوا تا اواخر هفته آینده باشند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته اکثر شهرهای استان دمای 50 درجه را داشته‌اند، افزود: امروز نیز افزایش دما در برخی از شهرهای استان را خواهیم داشت و نیز پیش‌بینی می‌شود رطوبت هوا در شهرهای ساحلی استان به 90 درصد برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: پدیده گردو غبار به شکل معمول در بعداز ظهرها پیش‌بینی می‌شود با وجود اینکه از کیفیت هوا تا حدودی می‌کاهد ولی به گونه‌ای نیست که مانع فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی شود. پدیده گردوغبار با منشاء خارجی و از کشور عراق است.

وی ضمن بیان اینکه ایذه با دمای 25 درجه خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده، درباره میزان رطوبت و شرجی هوا گفت: هوای امروز اهواز همراه با 50درصد رطوبت گزارش شده است که در سطح استان نیز ماهشهر با 80درصد بیشترین درصد شرجی را داشته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار