تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۷۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی:
ذوب‌آهن در سوپرجام برای جبران حاضر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به این‌که فصل گذشته ذوب آهن در بازی رفت و برگشت برابر ما شکست خورد، در سوپر جام خیلی با انگیزه و برای جبران حاضر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به این‌که فصل گذشته ذوب آهن در بازی رفت و برگشت برابر ما شکست خورد، در سوپر جام خیلی با انگیزه و برای جبران حاضر می‌شود.

سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: پس از برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران و انجام چند بازی، سعی کردیم در اهواز بیشتر به ریکاوری بپردازیم و بیشتر به دنبال آماده کردن ذهن بازیکنان برای بازی سوپرجام با ذوب‌آهن باشیم.

وی با بیان این‌که تمام بازیکنانم به این دیدار نگاه جدی دارند، گفت: همگی مصمم هستیم در ابتدا یک بازی خوب و زیبا به نمایش بگذاریم و در نهایت هم بتوانیم برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که باتوجه به روند آماده‌سازی تیم تا چه اندازه شانس پیروزی در این دیدار را برای تیم‌تان قائل هستید؟ عنوان کرد: ذوب آهن یک تیم حرفه‌ای و قدیمی است که طی چند سال اخیر نیز همیشه جزو مدعی‌ها بوده است. بازی سختی داریم و ذوب آهن هم میزبان است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حتما روند رو به رشدمان را که از فصل قبل آغاز کرده‌ایم، از این بازی به بعد نیز ادامه دهیم.

وی افزود: دو بازی تدارکاتی از تیم ذوب آهن را آنالیز کرده‌ایم و شناخت نسبی از این تیم داریم. در کل این تیم نیز مانند ما شاکله فصل گذشته خود را حفظ کرده است و دو سه تغییر داشته است. به هر حال با توجه به این‌که فصل گذشته این تیم در بازی رفت و برگشت برابر ما شکست خورد، در این دیدار خیلی با انگیزه و برای جبران حاضر می‌شود.

پورموسوی در ادامه در ارزیابی از سه بازیکن برزیلی جذب شده نیز گفت: هر سه بازیکن با ما تمرین داشتند و از نظر فنی تایید شدند و نسبت به بستن قرارداد آن‌ها نیز اقدام کردیم ولی هنوز کارت ITC آن‌ها حاضر نشده است و در دیدار با ذوب آهن آن‌ها را در اختیار نداریم.

وی در خصوص جذب محمد شریفی، کاپیتان تیم‌ملی نوجوانان هم عنوان کرد: ما امسال برنامه داریم تا بتوانیم جوانان خوبی را جذب باشگاه کنیم تا آینده باشگاه نیز تامین شود. به دنبال این هستیم سال به سال، تیم را به صورتی ببندیم که فصل بعد خیلی تغییرات در تیم ایجاد نشود و شاکله آن حفظ شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار