تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون انرژی مجلس:
امنیت شغلی و معیشت آتش‌نشانان مورد توجه قرار گیرد
امنیت شغلی و معیشت آتش‌نشانان باید مورد توجه قرار گرفته و این قشر نباید دغدغه‌ای در این مورد داشته باشند
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امنیت شغلی و معیشت آتش‌نشانان باید مورد توجه قرار گرفته و این قشر نباید دغدغه‌ای در این مورد داشته باشند.

علی گلمرادی دوشنبه‌ شب در آیین تجلیل از آتش‌نشانان حادثه پتروشیمی بوعلی‌سینا اظهار کرد: اگر در حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی همگرایی و همدلی شکل نمی‌گرفت امروز شاهد یک فاجعه انسانی بودیم.

وی با تقدیر از نقش مهم و تأثیرگذار آتش‌نشانان در مهار این حادثه مهیب، افزود: آتش‌نشان‌ها ترس در وجودشان نیست و همین خصیصه باعث می‌شود رو به آتش و شتابنده حرکت کنند.

این نماینده مجلس دهم از نبود امکانات لازم و نوین برای مقابله با حوادث و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انتقاد کرد و گفت: با وجود این همه صنایع عظیم و کارهای بزرگ که نشان دهنده خلاقیت، تلاش و توانمندی مدیران و مسؤولان منطقه است، امکانات لازم برای مقابله با چنین حوادثی وجود ندارد.

گلمرادی خاطرنشان کرد: باید با یک نگاه متفاوت امکاناتی فراهم شود که حداقل به لحاظ روانی آرامشی در منطقه ماهشهر و بندر امام که سهم بسزایی در منافع ملی دارند برقرار شود.

وی متذکر شد: این منطقه به لحاظ وجود صنایع کانون حوادث است و نیاز به احداث بیمارستان سوانح و سوختگی و وجود آمبولانس هوایی به شدت احساس می‌شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام تصریح کرد: امکانات باید در محل کانون‌های بحران باشد و این به معنای نگاه ملی و عدالت اجتماعی است.

گلمرادی در پایان به وضعیت شغلی و معیشت آتش‌نشانان اشاره کرد و گفت: امنیت شغلی و معیشت آتش‌نشانان باید مورد توجه قرار گرفته و این قشر نباید دغدغه‌ای در این رابطه داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار