تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار حاجی‌زاده:
برخی پیشرفت را تنها در برجام می‌بینند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امت حزب الله باید برای پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف، نگاه انقلابی را الگوی پیشرفت خود قرار دهد
برخی پیشرفت را تنها در برجام می‌بینندفرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امت حزب الله باید برای پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف، نگاه انقلابی را الگوی پیشرفت خود قرار دهد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد پیشرفت را فقط در برجام می‌بینند، اظهار داشت: ‌کشور پهناور ایران اسلامی توانایی پیشرفت ‌بدون تکیه بر غرب و با تاکید بر تولید داخلی را دارد.

وی با بیان اینکه حتی یک مورد نمی‌توان مثال زد که ارتباط با آمریکا توانسته ‌به پیشرفت یک کشور منجر شده باشد، افزود:‌ محمد مرسی ‌به آمریکا اعتماد کرد و نتیجه آن را هم دید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با برشمردن ظرفیت‌های عظیم ایران اسلامی تصریح کرد: کشوری با این همه ثروت و ظرفیت‌های گوناگون، نباید منتظر باشد که غرب اجازه پیشرفت به آن بدهد.

وی با بیان اینکه در مقطع جنگ تحمیلی‌ غربی‌ها هیچ سلاحی حتی سیم‌خاردار به ایران ‌ندادند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی با تدابیر امام انقلاب (ره) و سپس هدایت مقام معظم رهبری در بسیاری از عرصه‌ها خودکفا شدیم، ‌پس ‌حل مشکلات با "نگاه انقلابی" امکان‌پذیر است‌.

سردار حاجی‌زاده همچنین به رشادت‌های فرزندان انقلاب و مردم ولایی خوزستان در زمان جنگ و هم‌اکنون با عنوان مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: از خوزستان هر چه بگوییم کم است؛ مردم خوزستان در صحنه‌های نبرد امتحان خود را پس داده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار