تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
دولت در صدد رفع موانع و مشکلات صنعتگران است
فرماندار شهرستان شوش گفت: دولت در صدد رفع مشکلات و موانع صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است
فرماندار شهرستان شوش گفت: دولت در صدد رفع مشکلات و موانع صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

رضا نجاتی در نشست کارگروه اقتصادی شهرستان با محوریت بررسی مشکلات صنعتگران شوش، با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: لازمه‌ی این کار حمایت از صنایع و شرکت‌های تولیدی شهرستان است که با فعالیت خود موجبات تولید محصولات و ایجاد اشتغال را فراهم آورده‌اند.

وی افزود: دولت در این راستا وارد عمل شده و برای این منظور ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده و خط و مشی‌های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده را برای همه استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تعیین کرده است.

فرماندار شهرستان شوش بر حمایت صنعتگران توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و گفت: ادارات برق، گاز و آب نباید بدون هماهنگی به قطع خدمات خود اقدام کنند تا صنعتگران به جز دغدغه تولید هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند ضمن این‌که صنعتگران نباید نسبت به پرداخت بدهی‌های خود کوتاهی کنند.

وی اظهار کرد: شوش دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و اقتصاد است که باید با استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.

نجاتی افزود: مشکل صنعتگران نقدینگی و نیاز به تعامل بیشتر بانک‌های شهرستان است که باید با همکاری بیشتر نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد.

وی گفت: دولت دست کسانی را که اقدام به تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان کنند به گرمی می‌فشارد و از آن‌ها حمایت می‌کند و دستگاه‌های خدماتی هم باید به صورت تمام قد در کنار صنعتگران باشند.

فرماندار شهرستان شوش گفت: نشست‌ها با مدیران صنایع به‌صورت مستمر و مداوم ادامه خواهد یافت و مسایل و مشکلات صنعت در این نشست‌ها رصد و پیگیری می‌شود.

همچنین فرید حاج‌دزفولیان رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان شوش در این نشست گفت: 12 واحد تولیدی و صنعتی فعال در شهرک صنعتی شوش با 500 نفر کارگر مشغول به فعالیت هستند.

در این نشست هر یک از صنعتگران شهرستان شوش به بیان مشکلات پیشروی حوزه کاری خود پرداختند و مسئولان امر نیز پاسخ‌های لازم را ارائه دادند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار