تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۷۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدارشبانه استاندار خوزستان با اهالی منطقه عین 2 اهواز
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دوشنبه شب برای بررسی مشکلات منطقه عین 2 اهواز با اهالی این منطقه دیدار کرد
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دوشنبه شب برای بررسی مشکلات منطقه عین 2 اهواز با اهالی این منطقه دیدار کرد.

غلامرضا شریعتی دوشنبه شب به همراه فرماندار و شهردار اهواز و جمعی از مسئولان استانی و محلی برای بررسی مشکلات منطقه عین 2 اهواز با مردم این منطقه دیدار و در خصوص موانع پیش روی توسعه این منطقه تصمیمات مهمی را در زمینه آب و فاضلاب ، توسعه زیرساخت های ورزشی و ایجاد فضای سبز در این منطقه اتخاذ کرد.

استاندار خوزستان پیش از این نیز به صورت سرزده به این منطقه مراجعه کرده و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داده بود و در این دیدار باتوجه به مشکلات موجود در این منطقه در جهت رفع مشکل فاضلاب که به گفته اهالی یکی از بزرگترین مشکلات آن ها به شمار می رود اعتباراتی را اختصاص داد.

شریعتی در جمع طوایف و شیوخ منطقه عین 2 اهواز این وعده را داد که تا هشت ماه آینده بخش عمده ای از مشکلات این منطقه مرتفع شود.

همچنین توسعه زیرساخت های ورزشی، احداث زمین و فرهنگسرای این منطقه از اولویت های استاندار خوزستان برای توسعه این منطقه بود.

اختصاص 120 میلیارد ریال برای رفع مشکلات آب و فاضلاب، ایجاد زیرساخت های ورزشی و توسعه بخش فرهنگی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

استاندار خوزستان همچنین از مسئولان محلی، فرماندار و شهردار اهواز خواست تا هرچه سریعتر باتوجه به اعتبارات اختصاص داده شده در جهت رفع مشکلات این منطقه تلاش کنند.

ایجاد آسفالت و بهسازی جاده های این منطقه، رفع مشکلات آب و فاضلاب و احداث مرکز فنی وحرفه ای از مهمترین مطالبات اهالی عین 2 بود که از سوی نمایندگان منطقه در حضور استاندار خوزستان مطرح شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار