تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی اهواز خواستار شد:
تاسیس شرکت مدیریت و صادرات توسط جوانان تحصیلکرده
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی اهواز خواستار تاسیس شرکت مدیریت و صادرات توسط جوانان تحصیلکرده شد و گفت: آموزش، مهارت و مطالعه قبل از ورود به تجارت، نیاز اساسی یک کارآفرین موفق است
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی اهواز خواستار تاسیس شرکت مدیریت و صادرات توسط جوانان تحصیلکرده شد و گفت: آموزش، مهارت و مطالعه قبل از ورود به تجارت، نیاز اساسی یک کارآفرین موفق است.

شهلا عموری امروز با اشاره به دیدار اعضای مجموعه کارآفرینی هدف با ارزیابی مثبت و مطلوب از راه‌اندازی این موسسه جوان، اظهار کرد: مجموعه هدف تمام ظرفیت‌های مورد نیاز برای موفقیت را داراست.

وی افزود: فکر برگزاری سمینار انگیزشی کارآفرینی و کارگاه آموزشی کسب و کارهای جدید نیاز جامعه امروزی است اما نباید از گام بعدی که‌‌ همان بازخورد این فعالیت‌ها است، غافل شد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی اهواز خواستار تاسیس شرکت مدیریت و صادرات توسط جوانان تحصیلکرده شد و تصریح کرد: آموزش، مهارت و مطالعه قبل از ورود به تجارت، نیاز اساسی یک کارآفرین موفق است.

عموری با تاکید بر ایستادن اتاق در کنار مجموعه کارآفرینی هدف تا رسیدن به نتیجه مطلوب ابراز داشت: جوانان عضو مجموعه هدف می‌توانند یک اتاق فکری تشکیل دهند و اتاق بازرگانی را در پیشبرد اهداف خود و بهبود وضعیت اقتصادی استان مشورت دهند.

وی کشف و ارتباط با بازارهای جدید در منطقه را از مهم‌ترین تلاش‌های اتاق در این دوره خواند و گفت: کشور عمان نمونه‌ای از این بازارهاست که مطالعه و بررسی بازار هدف در کار تجارت و صادرات یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که می‌توان در این زمینه نیز با جوانان تحصیل‌کرده، مهارت آموز همکاری کرد.

عموری در پایان از آمادگی اتاق بازرگانی اهواز جهت همکاری با مجموعه کارآفرینی هدف در برگزاری همایش و کارگاه آموزشی در روزهای آینده خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار