تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری هندیجان خبر داد:
ر‌ها‌سازی آب از سد بالا‌دست رودخانه هندیجان
سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: برای رفع مشکل کمبود آب شرب شهرستان و بخش‌ها از امروز میزان 35 میلیون متر مکعب آب از سد بالا‌دست رودخانه هندیجان رهاسازی شد
سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: برای رفع مشکل کمبود آب شرب شهرستان و بخش‌ها از امروز میزان 35 میلیون متر مکعب آب از سد بالا‌دست رودخانه هندیجان رهاسازی شد.

سید مهران رفیعی امروز اظهار کرد: مشکل آب شرب در سطح شهرستان و روستاهای تابعه دو بخش مرکزی و چم خلف بحرانی شده که با مساعدت و دستور استاندار ظرف چند روز آینده شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفع کوتاه مدت مشکل کم آبی با پیگیری‌های استاندار خوزستان با مسؤولان وزارت نیرو، کار‌‌ رهاسازی آب به میزان 35 میلیون مترمکعب از سد بالا دست رودخانه هندیجان آغاز شد.

سرپرست فرمانداری هندیجان بیان کرد: رفع مشکل آب شهرستان و بیشتر روستاهای تابعه نیاز به یک طرح و برنامه‌ریزی بلند مدت دارد، ما در این مورد پیشنهاداتی ارائه داده‌ایم که این‌گونه طرح‌ها و برنامه‌ها خود زمان‌‌بر است و باید برای رفع کمبود آب در این مقطع زمانی و شرایط بد آب و هوایی برنامه‌ریزی شود.

رفیعی تاکید کرد: با توجه به بازدیدی که از چند روستای هندیجان جنوبی در مسیر جاده هندیجان به دیلم انجام دادیم مشخص شد که شبکه آب‌رسانی نیاز به تعمیرات اساسی دارد و برای رفع افت فشار آب در این روستا‌ها پمپاژ آب ظرف این روز‌ها افزایش می‌یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: هدف اصلی ما کاهش مشکلات مردم در این گرمای طاقت‌فرسا در بحث آب شرب است و باید مدیران شهرستان به کمک مردم هندیجان و روستاهای تابعه کار را مدیریت کنند تا از این وضعیت بحرانی به‌راحتی عبور کنیم.

رفیعی تصریح کرد: ما از اول انقلاب تا الان هرجا دچار مشکل شده‌ایم با کمک، همیاری و مدیریت خوب مردم به‌ راحتی بر مشکلات غلبه کرده‌ایم و انتظار می‌رود که در این مورد هم مردم به کمک مسؤولان شتافته و کمبود آب را خودشان مدیریت کنند تا از اتفاقات بعدی جلوگیری شود، هر چند که مطمئن هستم مردم شهرستان و روستاهای تابعه همیشه در حل مشکلات از ما جلو‌تر هستند.

سرپرست فرمانداری هندیجان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و پیگیریهای مستمر استاندار خوزستان و مسؤولان آبفا شهری و روستای برای حل مشکل آب مردم شهرستان و روستا‌ها افزود: قطعا هر مشکلی با پیگیری و تلاش مدیران دستگاه‌های مربوطه و با هماهنگی رسانه‌ها به نتیجه دلخواه می‌رسد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار