تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۷۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی: سوپرجام برای ما رسمیت دارد/ بازیکن خارجی خوب می‌گیریم، تیم‌های دیگر می‌برند!
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به چشم یک بازی رسمی به سوپرجام نگاه می‌کنیم چون پیروزی در این دیدار یک جام برای ما به ارمغان می‌آورد
 قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به چشم یک بازی رسمی به سوپرجام نگاه می‌کنیم چون پیروزی در این دیدار یک جام برای ما به ارمغان می‌آورد.

علی پورکیانی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از دیدار با تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان ما تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند. ما سه بازیکن خارجی جذب کرده‌ایم که قراردادشان هم در هیئت فوتبال استان خوزستان و هم در سازمان لیگ ثبت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اصفهان به سر می‌بریم تا در بازی امروز (سه‌شنبه) مقابل ذوب‌آهن در سوپرجام، در ورزشگاه فولاد شهر به میدان برویم. این بازی برای ما اهمیت و رسمیت دارد و به چشم یک بازی رسمی به آن نگاه می‌کنیم چون پیروزی در این دیدار یک جام برای ما به ارمغان می‌آورد. بازی سوپر جام در همه جای دنیا برگزار می‌شود و به نظر من باید در ایران هم زودتر برگزار می‌شد. امیدواریم یک کاپ دیگر را به مدافعین حرم خوزستانی تقدیم کنیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به درخشش بازیکنان خارجی پیشین این تیم مانند فرناندو دخسوس و موسی کولیبالی، درباره خریدهای برزیلی جدید تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: بازیکنان خارجی جدید ما هم بازیکنان بسیار خوبی هستند. نقل‌وانتقالات ما بدون واسطه انجام می‌شود و با بینش و برنامه‌ریزی، بازیکن جذب می‌کنیم.

پورکیانی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این بازیکنان خارجی هم خوب از آب درمی‌آیند. سال آینده تیم‌های دیگر این سه بازیکن را می‌برند و باز ما می‌رویم و سه بازیکن خارجی دیگر می‌گیریم!

مرجع / خبرگزاری میزان
:
:
:
آخرین اخبار