تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز لیگ وزنه‌برداری جوانان خوزستان از یکم مرداد
هفته اول لیگ وزنه‌برداری جوانان خوزستان برگزار می‌شود
هفته اول لیگ وزنه‌برداری جوانان خوزستان برگزار می‌شود.

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه‌برداری استان اظهارکرد: این مسابقات یکم مردادماه در اهواز و به میزبانی باشگاه مناطق ‌نفت‌خیز جنوب برگزار می‌شود. قرار است این لیگ طی سه هفته به انجام برسد.

وی گفت: تیم‌های ملی‌حفاری، مناطق‌نفت‌خیزجنوب، نفت آبادان، نفت امیدیه و ادارات ورزش و جوانان مسجدسلیمان، اندیمشک، دزفول و بهبهان در این لیگ حضور دارند. ضمن این‌که قرار است تیم نفت و گاز گچساران نیز از استان کهگیلویه و بویراحمد در این لیگ شرکت کند.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان کرد: سال گذشته نیز لیگ‌های نوجوانان و جوانان استان و همچنین مسابقات قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان را برگزار کردیم و امسال نیز برگزاری این رقابت‌ها در دستور کار هیات استان قرار دارد. در ماه‌های آینده نیز مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری خوزستان با نام یادواره "مرحوم بهمن مطلق" برگزار می‌شود و نفرات برتر آن وارد اردوی استان می‌شوند تا در نهایت تیم خوزستان به مسابقات کشوری اعزام شود.

وی در ادامه در خصوص خط خوردن سیدایوب موسوی از اردوی تیم‌ملی برای حضور در المپیک ریو، گفت: رکوردهای او با توجه به رکوردهای حریفانش در المپیک سنجیده می‌شود و با توجه به نظر مربیان تیم‌ملی، او خط خورد ولی چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود.

قریشی افزود: موسوی بسیار جای پیشرفت دارد و با توجه به این‌که سن و سال او از دیگر وزنه‌برداران تیم‌ملی کمتر است، آینده خیلی خوبی در این رشته دارد. او امسال موفق به کسب مدال‌ در رقابت‌های آسیا و مسابقات بین‌المللی جام فجر شد و همین نشان از آینده خوب این وزنه‌بردار خوزستانی دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار