تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخلاقی: پس از المپیک خداحافظی می‌کنم
فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم خوزستان که از شانس‌های حضور در المپیک ریو است، می‌گوید اطلاعاتی از اعمال نظر مربیان در خصوص انتخاب کشتی‌گیر المپیکی در وزن خودم را ندارم ولی کادر فنی هر تصمیمی بگیرد، مطیع آن هستم
فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم خوزستان که از شانس‌های حضور در المپیک ریو است، می‌گوید اطلاعاتی از اعمال نظر مربیان در خصوص انتخاب کشتی‌گیر المپیکی در وزن خودم را ندارم ولی کادر فنی هر تصمیمی بگیرد، مطیع آن هستم.

حبیب‌الله اخلاقی اظهارکرد: آخرین اردوی تیم‌ملی از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود و مدت زمان زیادی هم تا آغاز رقابت‌های المپیک باقی نمانده است و ان‌شاءالله در این مدت آمادگی مان را حفظ کنیم و آسیب‌دیدگی هم پیش نیاید تا بتوانیم نتیجه لازم را در المپیک کسب کنیم.

وی افزود: برای آماده‌سازی ما خیلی‌ها زحمت کشیدند و امیدوارم با یک نتیجه خیلی خوب بتوانیم جواب زحمات آن‌ها را بدهیم. علاوه بر 16 مرحله اردویی که پشت سر گذاشتیم، باید بگویم ما از سال 2000 تاکنون در اردوهای تیم ملی بوده‌ایم و امیدوارم در المپیک ریو عاقبت به خیر شویم.

این فرنگی‌کار 85 کیلوگرم تیم ملی گفت: در آماده‌سازی‌ام برای المپیک، خانواده‌ام، مربیان، همشهری‌هایم و خیلی‌های دیگر زحمت کشیدند، دعا کردند، حرص و جوش خوردند و استرس هم متحمل شدند و ان‌شاءالله که پایان تمام این سختی‌ها خوب باشد.

وی در خصوص حضور رامین طاهری، دیگر کشتی‌گیر خوزستانی در وزن 85 کیلوگرم و مشخص شدن نفر اعزامی به المپیک ریو در اردوی پایانی نیز عنوان کرد: اطلاعاتی از اعمال نظر مربیان در این خصوص ندارم ولی مطیع کادر فنی هستم و تلاشم را برای رفتن به المپیک می کنم و امیدوارم با شرکت در المپیک، نتیجه زحماتم را به دست آورم.

اخلاقی افزود: تاکنون تلاش کرده‌ام که در المپیک ریو حضور داشته باشم و با شرکت در این مسابقات نیز با مدال به کشور برگردم. اکنون نیز با همین ذهنیت مسیرم را ادامه می‌دهم و ان‌شاءالله که هم در المپیک حضور داشته باشم و هم بهترین نتیجه را کسب کنم البته در نهایت هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

وی در خصوص تصمیمش برای خداحافظی از دنیای کشتی پس از المپیک ریو نیز گفت: قصد دارم پس از این مسابقات خداحافظی کنم و کشتی را کنار بگذارم و به خانواده و ادامه تحصیلم بپردازم، چرا که اساتیدم دیگر خیلی شاکی شده‌اند و به آن‌ها قول داده ام که پس از المپیک، حضور پررنگی داشته باشم. من دانشجوی دکتری هستم و فقط دفاع از رساله دکتری‌ام مانده است.

این کشتی‌گیر اندیمشکی درباره وضعیت تیم‌ملی در اوزان دیگر هم عنوان کرد: تیمی که اکنون تشکیل شده است تقریبا همگی تجربه حضور در مسابقات المپیک را داشته‌اند و نفرات آن، هم موفقیت در المپیک و هم شکست در آن را تجربه کرده‌اند. ان‌شاءالله در المپیک ریو با چاشنی تجربه ای که از المپیک لندن داریم، بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. در شش وزن، امید مدال برای کشتی فرنگی ایران وجود دارد و اگر روزمان باشد و داوری نیز اذیت‌مان نکند، می‌توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی در خصوص داوری‌ها که همیشه به نوعی به ضرر ایرانی‌ها بوده است نیز گفت: ناداوری همیشه بوده است و ما در یک تورنمنت ساده نیز قربان ناداوری‌ها شده ایم و چه برسد به مسابقات المپیک و جهانی. ان‌شاءالله خدا کمک کند شاهد روزی باشیم که داوری به ضرر کشتی‌گیران ایرانی نباشد.

اخلاقی در پایان با بیان این که تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه در المپیک می کنم و به دنبال کسب مدال طلا هستم، عنوان کرد: یک قرعه خیلی خوب می‌تواند تاثیر خیلی زیادی در کسب نتیجه داشته باشد و ان‌شاءالله آن روز، روز ما باشد و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار